Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 15 دی 1392 04:30 ب.ظ توسط momeni
تائید اسناد
�3 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
DOLAT
کاربر
کاربر

--
15 دی 1392 02:50 ب.ظ
    با سلام خدمت مدیران و کارکنان شرکت محترم نوسا ، خصوصا جناب آقای مومنی
    ضمن تشکر از زحمات شما ، به استحضار میرساند در سیستم حسابداری بخش تائید اسناد ، امکانی وجود دارد که با انتخاب  مورد و یا کلی امکان تائید و یا نهائی کردن اسناد ممکن می باشد . ولی برای برداشتن آنها صرفا بصورت موردی پیش بینی شده است و امکان انتخاب کلی وجود ندارد و باتوجه به گزینه ثبت قطعی و همچنین  نهائی کردن اسناد ، حداقل در گزینه برداشتن تائید اسناد انتخاب کلی(تعدادی سند منتخب) بسیار  ضروری و مورد نیاز میباشد ، خصوصا در زمان نیاز که حجم اسناد زیاد نیز باشد. لطفا این موضو مورد توجه و عنایت قراردهید . 
      باتشکر دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 دی 1392 02:53 ب.ظ
    سلام

    قربان، همانطور که خود به درستی اشاره فرمودید، بازگشت وضعیت اسناد به حالت‌های کمتر تایید شده حتما باید به صورت موردی و تک به تک انجام شود. دلیل اتخاذ این روش تاکید بر اهمیت تایید اسناد و انتقال آنها به حالت‌های بالاتر امنیتی است. متاسفانه این رفتار سیستم جزء طرح اولیه و طبق تعریف است و قابل تغییر نیست.

    ارادت
    DOLAT
    کاربر
    کاربر

    --
    15 دی 1392 03:06 ب.ظ
    جناب آقای مومنی
    با سلام مجدد و تشکر از پاسخ بسیار سریع جنابعالی ، فرمایش شما کاملا متین و این اهمیت در ثبت قطعی اسناد که ملحوظ است و ایضا در نهائی نمودن اسناد نیز تاکیدشده است ، لیکن در مورد تائید اسناد که یک عامل کنترلی و مدیریتی است شاید جسارتا بتوان تسامحی قائل شد .
    با ارادت - دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 دی 1392 04:30 ب.ظ
    اطاعت

    بررسی می‌کنیم و اگر میسر بود در خدمت ‌ایم.

    اما با توجه به اینکه این طرح و اجرا بیش از 10 سال است که عملیاتی است و کاربران زیادی از وضعیت موجود استفاده می‌کنند، اینرسی زیادی برای حفظ وضعیت موجود وجود دارد. البته تا نسخه بعدی حتما بیشتر موضوع را بررسی خواهیم کرد.

    ارادت


    ---