با سلام و خسته نباشید
اینجانب از شرکت پنجره عایق کویر هستم
مشکل ما در رابطه با بخش به این صورت است که : شرکت ما دارای نمایندگی فروش چند محصول متفاوت میباشد که مسئولیت هر واحد فروش به عهده بخش های متفاوتی است . و بعضی از مشتریان ممکن است خریدار چند محصول مشترک باشند . بنابراین مدارک مربوط به این مشتریان اعم از فاکتور های فروش و فیش و چک ارسالی بصورت مشترک میباشد . در حالی که ما خواستار گزارش تفکیکی از هر بخش بصورت جداگانه هستیم و کاربران هم محدود به گزارش گیری به تفکیک بخش مربوطه هستند .بطور مثال ....
یک فیش توسط مشتری واریز میگردد که قسمتی از آن مربوط به بخش یکی از محصولات و قسمت دیگر مربوط به بخش محصول دیگری است .فعلا در حال حاضر ما یک بخش خاص را به سند میدهیم در حالی که آرتیکل های سند ممکن است دارای چند بخش جداگانه باشد .و گاهی ممکن یک آرتیکل مشترک باشد ( چک ، فیش ... ) که به هیچ عنوان نمیتوان در دو سند مجزا ثبت نمود . و با این نحوه سند زدن هر بخش نمیتواند گزارش درستی از بخش مربوطه خود بگیرد . خواهشمند است ما را در این زمینه راهنمایی فرمایید .