با سلام
از آنجایی که شرکتها معمولا دو فرم رسمی و غیر رسمی برای فاکتورهایشان دارند لذا ممکن است تعدادی از کاربران فاکتورهایی به فرم A4 داشته باشند و نیاز به این داشته باشند که اگر تعداد صفحات فاکتور بیشتر از یک صفحه شد در هر صفحه جمع مبلغ مربوط به آن صفحه آورده شود.
پس با فرض اینکه فرم A4 از قبل طراحی شده لذا در این پست نحوه اضافه کردن جمع در صفحات توضیح داده می شود:
ابتدا وارد مسیر زیر شده
سیستم / تنظیمات سیستم ( برای تمام کاربران ) / پیش فرض فرم های چاپی / برگه فروش / فاکتور فروش
از سمت راست وارد قسمت تعریف مجموعه ستونها شد
روی فرم فاکتور مورد نظر دبل کلیک کرده پنجره ای باز می شود که دارای سطری به نام " پانویس سطرهای برگه " می باشد همانند شکل ( البته دقت شود که این فرم از قبل به صورت A4 طراحی شده است )
بر روی این سطر کلیک کرده و سپس همانند شکا " افزودن سطر متصل ( فرزند ) " را انتخاب کنید