با سلام همانطور که میدانیم در قسمت تعریف کاربران و امکانات آنها، امکانی برای مشخص کردن "ارتباط کاربر با مراکز " وجود دارد . در قسمت پایین صفحه " ارتباط کاربر با مراکز" ، آیتمی تحت عنوان ، " مرکز پیش فرض انجام خدمات " وجو دارد . هنگامی که این آیتم را فعال میکنیم و مرکز مورد نظر را جهت "مرکز پیش فرض انجام خدمات" مشخص میکنیم باعث میشود که در برگه "انجام خدمات "، انجام دهنده خدمت به صورت خودکار وارد شود ولی در جاهای دیگر از جمله " فاکتور " و برگه "درخواست خدمات" کار نمی کند. آیا دلیل خاصی وجود دارد ؟
|