Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ توسط
�
Etemadi
پرتال ارتباط با مشتریان
�3 پاسخ
مرتب:
مولف
پيغام ها
amir659632
کاربر
27 فروردین 1392 11:08 ق.ظ
با سلام و احترام نظر به اینکه ارتباط با مشتری از الویت های موسسات بازرگانی می باشد آیا امکان گزارشگیری از طریق پرتال خاصی جهت مراحل درخواست خرید وجود دارد . با تشکر
Etemadi
کاربر پیشرفته
27 فروردین 1392 01:48 ب.ظ
سلام
اگر منظور شما از پورتال خاصی همان نرم افزار فروش نوسا می باشد ، می توانید از منوی انبار و گزینه فهرست رخدادهای درخواست گزارش مربوطه را اخذ نمائید .
در ضمن بعد از اخذ این گزارش می توانید روی هر سطر درخواست نیز از امکان " ملاحظه درخت رخداد(از دید فروش) " نیز استفاده نمائید .
اگر سوالی دیگری بود در خدمتیم .
با تشکر
amir659632
کاربر
28 فروردین 1392 12:16 ب.ظ
با سلام
خیر جناب آقای اعتمادی
در موسساتی یا شرکت های بازرگانی که بیشتر در امر خرید و فروش فعالیت می نمایند ، ارتباط مشتری با واحد فروش و اینکه درخواست خرید ایشان در چه مرحله ای قراردارد خیلی مهم می باشد .
بعنوان مثال :
آقای * با نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سیستم شده و زمان تحویل ، نحوه تحویل ، ثبت رسید دریافت وجه و .... را مشاهده می نماید .
مانند CRM ها
با تشکر
بادینلو
Etemadi
کاربر پیشرفته
28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ
سلام
به آن شکل که فرمودید شاید بتوان از امکان اتصال افراد ( البته به صورت محدود و با هماهنگی قبلی ) از طریق SOAP به نرم افزار مالی نوسا و صرفا جهت گزارشگیری و با اخذ نام کاربری و رمز ورود از شما ، امکاناتی را فراهم کرد .
با تشکر
انجمن ها
سیستم مالی یکپارچه نوسا
نرم افزار فروش کالا و خدمات و سامانه مودیان