Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ توسط Etemadi
پرتال ارتباط با مشتریان
�3 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
amir659632
کاربر
کاربر

--
27 فروردین 1392 11:08 ق.ظ
    با سلام و احترام نظر به اینکه ارتباط با مشتری از الویت های موسسات بازرگانی می باشد آیا امکان گزارشگیری از طریق پرتال خاصی جهت مراحل درخواست خرید وجود دارد . با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    27 فروردین 1392 01:48 ب.ظ
    سلام

    اگر منظور شما از پورتال خاصی همان نرم افزار فروش نوسا می باشد ، می توانید از منوی انبار و گزینه فهرست رخدادهای درخواست گزارش مربوطه را اخذ نمائید .
    در ضمن بعد از اخذ این گزارش می توانید روی هر سطر درخواست نیز از امکان " ملاحظه درخت رخداد(از دید فروش) " نیز استفاده نمائید .
    اگر سوالی دیگری بود در خدمتیم .

    با تشکر
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    28 فروردین 1392 12:16 ب.ظ
    با سلام
    خیر جناب آقای اعتمادی
    در موسساتی یا شرکت های بازرگانی که بیشتر در امر خرید و فروش فعالیت می نمایند ، ارتباط مشتری با واحد فروش و اینکه درخواست خرید ایشان در چه مرحله ای قراردارد خیلی مهم می باشد .
    بعنوان مثال :
    آقای * با نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سیستم شده و زمان تحویل ، نحوه تحویل ، ثبت رسید دریافت وجه و .... را مشاهده می نماید .
    مانند CRM ها

    با تشکر
    بادینلو
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ
    سلام

    به آن شکل که فرمودید شاید بتوان از امکان اتصال افراد ( البته به صورت محدود و با هماهنگی قبلی ) از طریق SOAP به نرم افزار مالی نوسا و صرفا جهت گزارشگیری و با اخذ نام کاربری و رمز ورود از شما ، امکاناتی را فراهم کرد .

    با تشکر


    ---