چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 آذر 1399 12:30 ب.ظ توسط روزبه
نصب sql , و نرم افزار هدیه نوسا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
MBaran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 آذر 1399 04:02 ب.ظ

    سلام من برای نصب دچار مشکل شدم لطفا کمکم کنید سیستمم ویندوز 10 هست/ وقتی فایل sql را نصب میکنم همه ی اون پنجره هایی که در فیلم اموزشی گذاشتید رو نمیاره موقع نصب دوتا باز میشه و مراحل تموم میشه بعد هم که نوسا رو باز میکنم قسمت مدیریت سیستم خطای روی سیستم شما sql نصب نیست رو نشون میده و بعد اون پنجره ی تنظیمات سیستم نمیاد برام اصلا مشکل کجاست ؟

     

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 آذر 1399 12:30 ب.ظ

    با سلام و خوش آمد، 

     

    از آنجا که اطلاعات دقیق و عکسی از SQL نصب شده شما، نسخه SQL و نسخه نرم‌افزار موجود نیست. دسترسی ما به اطلاعات مورد نیاز جهت کمک به شما محدود است. پیشنهاد ما تلاش مجدد با مراحل زیر است. 

     

    1. لطفا در صورتی که نرم افزار دیگری از SQL استفاده نمی کند در Add or remove programs اگر نشانی از SQL قدیمی که شما تلاش به نصب آن کردید موجود است، تمامی برنامه های SQL را حذف کنید. 
    2. برای نصب آخرین نسخه رایگان SQL به این لینک آموزشی مراجعه کرده و مراحل را با دقت دنبال کنید. 
    3. سپس آخرین نسخه از هدیه را از اینجا دانلود کرده و با کمک فیلم و راهنمای موجود هدیه را راه اندازی و استفاده کنید. 

     

    -- با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.