چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 خرداد 1401 09:06 ق.ظ توسط momeni
پیش نمایش سند برگه های هزینه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Asemane.Co
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 خرداد 1401 08:45 ق.ظ

    سلام و خداقوت 

    در قسمت حسابداری هزینه در این شرکت چند نفر از همکاران برگه هزینه ثبت و تبدیل به سند حسابداری می کنند چون امکان حذف اسناد مالی از همه گرفته شده است و همکاران نمی توانند سند برگه هزینه را قبل از ارسال به حسابداری مشاهده  کنند و به دلیل تنوع خیلی زیاد در ترکیب حساب و تفصیلی 1 - 2  نمی توانیم از قوانین استفاده کنیم ، کار خیلی زیادی برای ریس حسابداری این شرکت برای حذف اسناد به وجود آمده است و در بسیاری از موارد به دلیل مشغله ایشان کار به تعویق می افتد 

    آیا امکان اضافه کردن پیش نمایش سند برگه هزینه  قبل از ارسال به حسابداری وجود دارد؟

    با تشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 خرداد 1401 09:06 ق.ظ
    سلام

    ممنون

    مکانیزم تشکیل سند از برگه(ها)ی هزینه تا پیش از ویرایشی که به زودی ارائه خواهد شد بسیار پیچیده بود (با اینکه ممکن است در ابتدا چنین به نظر نرسد). تنوع طرف حساب‌ها و وجود همزمان موارد اختصاصی و عمومی (به تفکیک سطرها) و پارامترهایی که نحوه‌ی تشکیل سند را کنترل می‌کردند - مثل اینکه ارز لحاظ نشود یا فقط عوارض و مالیات سند شوند منجر به این پیچیدگی شده بود. در ویرایش جدید این مکانیزم پیچیده‌تر هم شده است؛ کنترل ظهور ارز در سند به کاربردهای مختلف تجزیه شده است. اینها باعث شده که تشکیل سند فقط در سرور و همزمان با درج اطلاعات حاصله درپایگاه داده‌ها قابل پیاده‌سازی باشد - یعنی روی این حساب شده است اطلاعات حاصله به تدریج در پایگاه داده‌ها ثبت شود و به جز این تغییراتی هم در برگه(ها)ی هزینه داده شود. این تغییرات به صورت افزودن طرف حساب‌های کسری یا حذف طرف حساب‌های زائد پیاده شده‌اند - مثلا از روی طرف حسابی که برای واحد پول اصلی سیستم در برگه درج شده است، طرف حساب برای ارزهای مختلف ایجاد شود.

    این درد دل به این دلیل عنوان شد که بگوییم پیش‌نمایش سند (به جای تشکیل و درج آن) اگر غیرممکن نباشد بسیار بسیار دشوار است و برای ما میسر نیست.

    در اختیارات کاربران می‌توان حذف سندهایی که سایر کاربران درج کرده‌اند را از یک کاربر گرفت تا به این ترتیب فقط بتواند سندهای خودش را حذف کند. عمل حذف سند در سیستم Log می‌شود و در سوابق قابل بازنمایی است. پس "شاید" بتوان به کاربران مورد اشاره، اختیار حذف اسناد را بدهید ولی اختیار حذف اسناد دیگران را بگیرید. این، البته، یک "شاید" بزرگ است و صرفا به عنوان یک نظر ارائه شد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.