چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 آبان 1398 02:00 ب.ظ توسط Arf
برگشت هزینه
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Arf
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 آبان 1398 11:52 ق.ظ
    با سلام
    چرا در برگه‌های برگشت هزینه‌ در مدیریت هزینه امکان استفاده از مرجع وجود ندارد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 آبان 1398 01:25 ب.ظ
    سلام

    منظور شما از مرجع را درست متوجه نشدم. احتمال می‌دهم منظورتان مرجع هزینه باشد - یعنی در برگشت بدانیم که کدام رخداد هزینه را برگشت داده‌ایم. این مرجع از نظر سیستمی کاربردی ندارد و اگر صرفا به شباهت میان هزینه و انبار یا فروش توجه نکنیم و به صورت مستقل به موضوع توجه کنیم پیچیدگی ناشی از ارتباط مورد بحث فاقد کاربرد و کارکرد خواهد بود (یا حداقل به نظر ما چنین بوده است).
    Arf
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 آبان 1398 02:00 ب.ظ
    صحبت شما متین
    اما اگر برگه هزینه ای را چندین ماه قبل ثبت کرده باشم و حال بخواهم برگشت آن را ثبت کنم باید تک تک آیتم های که درآن ثبت کرده ام را بررسی کنم سپس در برگه برگشت به عنوان مثال دقیقا همان کدهای حساب را برگشت دهم که زمان زیادی میگیرد
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.