چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 مرداد 1399 03:13 ب.ظ توسط روزبه
اضافه شدن فرمت پی دی اف در ثبت مستندات پرسنلی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kusha madan
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 مرداد 1399 11:13 ق.ظ

    با توجه به اینکه رویکرد خرید نرم افزار، در اختیار بودن نرم افزار برای تسهیل در امور کارکنان می باشد انتظار می رود نرم افزار به گونه ای انعطاف پذیر طراحی گردد. در حال حاضر نرم افزار حقوق و دستمزد خریداری شده تنها امکان ثبت تصاویر با فرمت jpg را در پرونده پرسنلی دارد و این موضوع باعث اضافه شدن فرآیندهای کاری و زمانبر شدن ثبت مدارک در سیستم می گردد چرا که برای ثبت یک شناسنامه سه صفحه ای باید سه فایل عکس تهیه کرد و سه بار در سه ردیف مجزا ثبت کرد به همین دلیل درخواست اضافه شدن امکان ثبت فایل های پی دی اف در پرونده پرسنلی افراد در بخش مشخصات پرسنلی می باشد.

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 مرداد 1399 03:13 ب.ظ

    با سلام، 

    نرم‌افزار حقوق و دستمزد و پرسنلی جهت ثبت رخدادهای پرسنل و محاسبه حقوق، صدور اسناد و خروجی‌های بانک، مالیات و بیمه ارائه شده است. از قبل از اتصال این نرم‌افزار به نرم‌افزار بایگانی و آرشیو نوسا، امکان نگهداری تعداد محدودی تصاویر بسیار کوچک (که در تعریف اولیه جهت مدیریت تصاویر پرسنل برای فیش حقوقی بود) در این نرم‌افزار ارائه گردیده بود. محدودیت‌های این امکان موجود برای این است که در سرعت کار نرم‌افزار و حجم داده پایگاه اثر منفی چندانی نداشته باشد و همزمان به کاربران این قابلیت را داده تا تصاویر محدود و کوچکی را لابلای اطلاعات ثبتی پرسنل ذخیره کنند.

    در نسخ فعلی، نرم‌افزار مالی و نرم‌افزار آرشیو و بایگانی اسناد نوسا به هم متصل شده و آرشیو انواع مدارک و دسترسی آسان به آنها تنها برخی از امکانات این نرم‌افزار می‌باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعات و خلاصه‌ای از برخی از امکانات نرم‌افزار آرشیو نوسا مراجعه کرده و با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.  

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.