چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 خرداد 1400 04:07 ب.ظ توسط روزبه
افزایش چهار رقم اعشار به حد اقل شش رقم در ضریب تبدیل واحد فرعی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
rezaashtijoo
کاربر جدید
کاربر جدید

--
25 خرداد 1400 01:41 ب.ظ

    خرید و فروش و تراکنش کالاهای اصلی در شرکت ما به کیلو گرم و عدد انجام می شود و در هر دو حالت معتبر و ملاک محاسبات مالی است. با توجه به ارقام معامله و محدودیت ضریب تبدیل در موارد زیادی واحد دوم با محاسبات همخوانی نداشته و موجب مغایرت در محاسبات مالی می گردد. لطفا ارقام اعشار ضریب تبدیل واحد اصلی به فرعی را تا حد اقل شش رقم اعشار ارتقاء دهید. با تشکر

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    25 خرداد 1400 04:07 ب.ظ

    با سلام، 

     

    از آنجا که عموم واحدها در صورت وجود بیش از 4 رقم اعشار واحد جایگزین استاندارد داشته و عموم نرم‌افزارها و استانداردها از 4 رقم اعشار پشتیبانی می‌کنند، در صورتی که دقت بیش از 4 عدد اعشار برای شما مهم است پیشنهاد ما این است که از واحد گرم بجای کیلوگرم استفاده نمایید تا دقت محاسبات شما بالا رود. این طبیعی است که شرکت‌های داروسازی از واحد میلی‌گرم و شرکت‌های توزیع فولاد و مس از واحد تن استفاده نمایند، شما نیز به فراخور صنعت خود و حساسیت در داده باید از واحد مورد نیاز استفاده نمایید، اصولاً اگر بیش از 0.1 گرم دقت در داده برای شما اهمیت داشته باشد، کیلوگرم واحد مناسبی نیست. استفاده از واحدهای گوناگون بنا به حساسیت مجموعه‌ها در دست شما می‌باشد و واحدهای قابل تعریف در نرم‌افزار محدودیتی ندارند.

     

     از دید فنی، به دلیل محدودیت‌های پایگاه داده (SQL) و استفاده عموم مشتریان از ساختار فعلی، تغییر در چنین مواردی در برنامه ما نیست. فیلد مربوطه ظرفیت محدودی داشته و افزایش تعداد اعشار قابل قبول، نیازمند کاهش گنجایش قسمت صحیح اعداد می‌باشد، این تغییر برای عموم مشتریان مناسب نخواهد بود. 

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.