چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 فروردین 1400 11:51 ق.ظ توسط a.alizadeh
عدم امکان فراخوانی کالاهای انبار به برگه شمارش کالا به ترتیب محل
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
a.alizadeh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 اسفند 1399 11:50 ق.ظ

    با توجه به اینکه کد کالای تعریف شده در این شرکت بر اساس محل مصرف انجام شده و دارای ترتیب خاصی است ولی محل استقرار آن در ساختمانهای انبار و قفسه های مختلفی می باشد. چاپ تگ انبارگردانی بر اساس کد کالا صورت می گیرد و سپس کارکنان انبار بایستی با زحمت بسیار تگ های انبارگردانی را بر اساس کدمحل مرتب و سپس در محل کالا قرار دهند و مجددا هنگامی که کالا شمارش شد قسمت (الف) تگ انبار گردانی را بر اساس ردیف مرتب تا بتوان اطلاعات آن را در سیستم وارد کرد این مرتب کردن چند گانه برای این شرکت که بالغ بر 4200 قلم کالای موجودی دار دارد علاوه بر زحمت فراوان حداقل 10 ساعت زمان می برد لذا خواهشمند است در صورت امکان ضمن فعال کردن گزینه "ترتیب" در منوی" افزودن یکباره تعدادی کالا" در "برگه شمارش "  ترتیب  بر اساس" محل کالا در انبار " نیز اضافه گردد.

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 اسفند 1399 01:23 ب.ظ
    سلام

    چاپ تگ‌های انبارگردانی به ترتیب دلخواه، مثلا محل کالا در انبار، میسر است. سطرهای برگه‌ی شمارش "همیشه" به ترتیب کد کالا هستند و به همین دلیل حتی در محاوره‌های ابتدایی شمارش‌ها تعیین ترتیب میسر نیست. در خود برگه هم امکانات استاندارد جابجا کردن یا مرتب کردن سطرها وجود ندارد. این ویژگی به ماهیت اختصاصی برگه‌های شمارش بازمی‌گردد که در آنها هر کالا ممکن است برحسب بچ یا مرجع شناسایی ویژه به تعداد غیرمعلوم تکرار شود. سایر عملیات هم حتما با توجه به این ماهیت اختصاصی انجام می‌شود.
    توصیه می‌کنیم اولا تگ‌ها به ترتیب مناسب جاپ شوند و ثانیا برای وارد کردن اطلاعات از Ctrl+F برای یافتن کالاها استفاده شود.
    a.alizadeh
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 فروردین 1400 11:51 ق.ظ
    سلام ضمن تشکر از پاسخ به استحضار می رساند که چاپ تگ ها به ترتیب دلخواه امکان پذیر می باشد ولی باعث تغییر ردیف ها شده و ورود اطلاعات را دشوار می کند ضمنا ورود اطلاعات با Ctrl+F نیز برای این شرکت که دارای 4200 کد کالا است بسیار مشکل و زمان بر می باشد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.