چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 آبان 1399 11:01 ق.ظ توسط momeni
رسید موقت
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
h.savojipour
کاربر جدید
کاربر جدید

--
24 آبان 1399 10:21 ق.ظ

    با سلام

    وقت بخیر

    بنده درخواست دارم در رسید موقت بعد از نتیجه کنترل اطلاعات به صورت ستونی باشد . یعنی وضعیت کالای تایید شده و نشده در ستون مجزا و در یک سطرکنار هم باشد و به صورت 2 ردیف نیاورد.

    به عنوان مثال مقدار 20واحد درخواست داشتم که 13 تای آن تایید و 7 واحد ردشده که مجورم در دوسطر مجزا وارد شد و در دو سطر مجزا گزارش بگیرم.می خواهم امکانی داشته باشم که در 1 سطر مقدار تایید شده و رد شده بیاید . چون مرجع درخواست یکی است.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 آبان 1399 11:01 ق.ظ
    سلام

    وضعیتی که درخواست فرمودید، در کاربردهای ساده، خیلی هم مطلوب است و پیاده‌سازی آن نیز برای ما ساده‌تر بود - اما متاسفانه همه‌ی کاربردها را پوشش نمی‌دهد.

    اولا ممکن است بازرسی یک مقدار درخواست شده به تدریج انجام شود - به همین دلیل بوده که علی‌رغم اینکه "مرجع درخواست یکی است" با زحمت زیاد ترتیبی داده‌ایم که یک درخواست به توالی امکان رسید موقت شدن داشته باشد.

    ثانیا اطلاعات سطر(های) رد یا تایید ممکن است متفاوت باشند - اعم از بازرس، دلیل رد یا توضیح تایید..

    ثالثا سرنوشت سطرهای رد یا تایید شده ممکن است متفاوت باشند - نحوه‌ی رسید یا برگشت یا...

    به همین دلیل وضعیتی که در حال حاضر داریم به نوعی اجباری است و امکان تغییر آن به صورتی که مورد نظر شما است را نداریم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.