چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 شهریور 1399 02:53 ب.ظ توسط molaei
گزارش فهرست رخدادهای درخواست در یک محدوده تاریخ
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
p.asadzadeh
کاربر
کاربر

--
18 شهریور 1399 12:02 ب.ظ

    با سلام 

    احترامآ، راهنمایی بفرمایید به چه صورت میتوان از مانده درخواست تا یک تاریخ گزارش گرفت؟ 

    به عنوان مثال: یک درخواست 500عددی در تاریخ 99/6/1 داریم که 100عدد در تاریخ 99/6/2 و 400 عدد در تاریخ 99/6/10 ارسال شده به چه صورت گزارشی در تاریخ 99/6/5 بگیریم که بگویید از درخواست 400 عدد ارسال نشده؟

    باتشکر

    p.asadzadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    19 شهریور 1399 02:31 ب.ظ

    جهت توضیح بیشتر خدمتتان عرض کنم که در گزارش فهرست رخدادهای درخواست مانده درخواست براساس آخرین تغییرات و به لحظه است مثلا اگر بخواهیم وضعیت مانده درخواست ها در پایان روز قبل یا یک تاریخ مشخص را ببینیم آیا این امکان وجود دارد؟

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    19 شهریور 1399 02:54 ب.ظ
    با سلام و احترام

    همانطور که می دانید، به راحتی می توانید گزارشی از رخدادهای انبار "یا" رخدادهای درخواست در بازه ی زمانی دلخواه خود اخذ کنید.
    اما برخی مفاهیم در سیستم، به منظور کنترل و پیشبرد عملیات "جاری" شما تعبیه شده اند. مانده تحویل نشده ی درخواست هم از همین جنس است. در هر لحظه و بر اساس رخدادهای ثبت شده تا آن لحظه در دسترس است و معنا هم می دهد. پس این مقدار، همواره مربوط داده های ثبت شده تا آن لحظه است.
    اگر به صورت موردی می خواهید مانده یک درخواست را در تاریخ خاصی شناسایی کنید، با اخذ دو گزارش جداگانه و کم کردن حاصل آن ها از هم به جواب می رسید.
    p.asadzadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    24 شهریور 1399 01:19 ب.ظ

    ببخشید لطفا در مورد 2 گزارش جداگانه توضیح میفرمایید کدام گزارشها میباشد؟

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    24 شهریور 1399 02:53 ب.ظ
    سلام مجدد.

    گزارش اول، فهرست رخدادهای درخواست (با شرط مناسب مثلا روی شماره درخواست مورد نظر): مثلا همان رخداد درخواست 500 عددی
    گزارش دوم، فهرست رخدادهای انبار با شرط مناسب (یک شرط بر روی "شماره و سری درخواست") و در محدوده مورد نظر (مثلا تا تاریخ 99/6/5) به منظور یافتن میزان تحویل های صورت گرفته بر اساس درخواست مورد نظر و در محدوده ی مورد نظر.

    حال کافی است مقدار گزارش یک را از مقدار گزارش دو کسر کنید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.