چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 تیر 1398 10:33 ق.ظ توسط kavoshpazhohyazd
كپی کردن شرح سطر
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kavoshpazhohyazd
کاربر جدید
کاربر جدید

--
29 تیر 1398 10:14 ق.ظ

    با سلام - در قسمت انبار نرم افزار وقتی خواسته باشیم ثبت سند رسید یا حواله انجام بدهیم یا در ثبت رسید به صورت آزاد نمیتوان به صورت اتوماتیک شرح سطر را کپی  و جایگزین کرد عین قسمت حسابداری و حتما باید هر سطر کپی و در سطر بعد با کمک موس paste کرد-لطفا بررسی شود

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 تیر 1398 10:44 ق.ظ
    سلام

    تصور کردم منظور شما "جستجو و جایگزینی شرح" و یا "اصلاح یکباره - شرح" است که هر دو امکان در برگه‌های انبار (همانند سند حسابداری یا "عین قسمت حسابداری") وجود دارند. اگر ممکن است بیشتر توضیح دهید تا "بررسی شود".
    kavoshpazhohyazd
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    31 تیر 1398 10:33 ق.ظ
    سلام -خیر منظور بنده این بود عین ثبت در سند حسابداری که چند ردیف ثبت میشود و میتوان شرح سطر بالا را با کلید میانبر در سطر بعد نیز کپی کرد در ثبت رسید یا حواله انبار نیز این قابلیت داشته باشد-ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.