چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 شهریور 1401 01:52 ب.ظ توسط روزبه
اجرای بسیار کند فرامین
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
karimisat
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 تیر 1401 09:14 ق.ظ

    با سلام
    سیستم هدیه اجرای فرمانینش بسیار کند میباشد بر فرض مثلا اگر  بخواهی سال مالی رو عوض کنید حدود 15 ثانیه یا بیشتر سیتسم تو شک میره تا بالاخره پنجره باز بشه و انتخاب هم که میکنی هیمنه 
    البته این موضوع مربوط به همه قسمتها هست حتی باز کردن سند ذخیره سند و.....

    مشکل چیست ؟؟؟؟؟؟

    سپاس

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    25 تیر 1401 03:40 ق.ظ
    با سلام،

    در سیستم هدیه دلیل خاصی برای کندی نرم افزار (مگر استفاده از نسخ قدیمی چند سال پیش) وجود ندارد، مگر مشکلات ویندوز، sql و یا نرم افزارهای دیگر موجود در کامپیوتر شما که برای هدیه توسط ما قابل رفع اشکال و پشتیبانی نمی باشد. پس ابتدا از استفاده از آخرین نسخه اطمینان پیدا کنید و سپس اگر از هدیه استفاده می کنید و با کندی مواجه هستید لطفا با دقت و طی مراحل نصب، آخرین نسخه را روی کامپیوتر دیگری نصب کرده و سرعت را تست نمایید و سپس اگر مشکل حل شده بود لطفا کامپیوتر فعلی را فرمت نمایید تا مشکل زیرساخت رفع گردد.

    لطفا دقت بفرمایید این راهکار صرفا در رابطه با هدیه نوسا بوده و در صورت استفاده از نرم افزار خریداری شده تماس با واحد پشتیبانی شرکت جهت پیگیری موضوع پیشنهاد می گردد.

    با ارادت
    karimisat
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    26 تیر 1401 06:41 ب.ظ

    تشکر 
    کلی بود راهنمائی  ممنون

    faryabi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 شهریور 1401 01:27 ب.ظ

    من نسخه اصلی رو کار میکنم دقیقا همین مشکل رو دارم البته زمانی به شبکه وصل هستم وقتی شبکه داخلی رو غیر فعال میکنم سرعت خوب میشه لطفا راهنمایی کنید . ممنون

     

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 شهریور 1401 01:52 ب.ظ
    با سلام مجدد،

    با توجه به توضیح بالا، از آنجایی که دلایل مختلفی مانند شبکه، زیرساخت و یا سخت افزار ممکن است برای شما مشکل بوجود آورده باشد، در صورت استفاده از نرم افزار خریداری شده بروز، تماس با واحد پشتیبانی شرکت جهت پیگیری موضوع پیشنهاد می گردد.

    با ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.