چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 آبان 1400 09:18 ق.ظ توسط m.nikkhah
ایراد SQL Server
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
eslami1400
کاربر جدید
کاربر جدید

--
26 آبان 1400 01:22 ب.ظ

    با سلام

     

    هنگام ورود به سیستم هدیه نوسا ایراد MS SQL Server  می گیرد.

    لطفا راهنمایی نمایید. با تشکر

    m.nikkhah
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    27 آبان 1400 09:18 ق.ظ

    سلام

    برای بررسی بهتر موضوع مطرح شده نمایش کامل پیغام خطا امری ضروری است.

    در ابتدا از Start بودن سرویس SQLSERVER اطمینان حاصل نمایید. برای اینکار ابتدا از منوی استارت Computer Management را فراخوانی کنید، سطر Services and Applications را انتخاب كنيد و زيرشاخه‌هاي آن‌را باز كنيد. حال سطر Services را انتخاب كنيد. با اين‌كار، فهرست تمامي سرويس‌هاي نصب شده در سيستم در فهرست سمت راست بازنمايي خواهند شد. در اين فهرست بايد سطر مربوط به SQL Server (MSSQLSERVER) را کنید، در صورت Start بودن سرویس SQLSERVER قسمت Status باید Running باشد، در غیر این صورت بر روی سطر مورد نظر راست کلیک کرده و Start  را نتخاب نمایید.

    نکته : برای راه اندازی سیستم هدیه نوسا نیاز به نصب SQLSERVER با default instance یا MSSQLSERVER است.شما باید در مراحل نصب SQLSERVER  در قسمت Instance Configuration گزینه default instance را انتخاب نمایید. راهنمای نصب SQLSERVER 2019 Express 

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.