چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1401 04:41 ب.ظ توسط روزبه
گزارش محوری فروش (Count)
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
02 شهریور 1400 11:18 ق.ظ

    سلام

    گزارشاتی نیاز است که تعداد فاکتورهای مشتری ، تعداد مواردی که مشتری کالای A را خریداری کرده است، تعداد مواردی برگشتی های یک کالای خاص و تعداد موارد ....

    لطفا در این مورد توضیحی بفرمایید که قابل گزارش است ؟

    پ.ن: درحال حاضر مشغول تمرین کردن هستیم که با گزارشات خوب محوری ، سناریو های مختلفی را تست و طراحی کنیم . بسیار ممنون از این امکان فوق العاده گزارشات محوری .

    با تشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1400 10:25 ق.ظ
    سلام

    روی تعداد موارد فعلا کاری انجام نداده‌ایم. در واقع تعداد از نظر ما مقدار با واحد عدد است. اینکه چند بار خرید انجام شده (فعلا) مورد توجه نبوده است. همانطور که در مستندات مفصل و ویدیوهایی که تولید کرده‌ایم توضیح داده شده است فیلدهای قابل سرجمع شامل انواع مقادیر و مبالغ هستند.
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1401 04:41 ب.ظ

    با سلام،

     

    راهکارهای مناسب جهت پاسخگویی به بخشی از پیشنهادهای شما در نسخه 11.02 پیاده سازی گردیده‌اند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک امکانات نسخه 11.02 مراجعه فرمایید.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.