چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 مرداد 1400 02:50 ب.ظ توسط روزبه
ارسال گزارشات فصلی فروش
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kaveahmadi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
05 مرداد 1400 10:07 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید

     

    در زمان سرجمع کردن فایل ACCESS حاوی اطلاعات فروش، نیاز به سرجمع بر حسب فاکتور فروش داریم ، آیا این امکان در سیستم وجود دارد.

     

    سپاس

     

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 مرداد 1400 02:50 ب.ظ

    با سلام و احترام، 

     

    از آنجا که این ابزار در نرم‌افزار بر مبنای استاندارد و قوانین کشور پیاده سازی گردیده و در این قوانین جایگاهی برای سرجمع فاکتور وجود ندارد، در نرم افزار نوسا نیز چنین امکانی وجود ندارد. دقت بفرمایید در فایل گزارش‌های فصلی نام کالا (یا خدمت)، نوع کالا (یا خدمت) و قیمت کالا (یا خدمت) الزامی است، در صورت سرجمع چند کالا و خدمت و ارائه اطلاعات تجمیعی فاکتور، ذکر این موارد امکان‌پذیر نخواهد بود. هر چند تا سال 1395 برخی از این فیلدها موجود و یا الزامی نبود و برخی مجموعه‌ها فاکتورها را به‌صورت سرجمع اعلام می‌کردند ولیکن در سال‌های جدید این اطلاعات در گزارش‌های فصلی الزامی شده و ارسال اطلاعات به سرجمع فاکتور دیگر امکان‌پذیر نیست. در نرم‌افزار نوسا تنها انواع سرجمع استاندارد تعریف شده در ساختار TTMS قابل استفاده می‌باشد.

     

     

    انواع ابزار برای استفاده از سرجمع‌های استاندارد در نرم‌افزار فروش و مدریت هزینه و خرید نوسا در شکل زیر قابل مشاهده می‌باشد. 

     

     

    -- با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.