چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 خرداد 1399 05:44 ب.ظ توسط j-esfahani
تغییر تاریخ پیش فاکتور/قرارداد
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
18 خرداد 1399 02:42 ب.ظ

    سلام

    تاریخ شروع و پایان تعرفه، نسبت به اصلاح تاریخ پیش فاکتور یا قرارداد(یا شاید فاکتور هم،تست نکردم)، حساسیت ندارد. آیا این رخداد طبیعی است ؟

    پ.ن: جالبه در زمان تغییر تاریخ تعرفه (مثلا تاریخ خاتمه) سیستم تازه هشدار میده برگه ای وجود دارد که در محدوده نیست ... ؟؟؟!!! 

    مثال:

    1- تعرفه - تاریخ شروع 99/1/1 تاریخ اعتبار 99/2/1

    2- پیش فاکتور - تاریخ 99/1/20

    3- اصلاح پیش فاکتور - تاریخ 99/2/10 یا شاید 98/11/1

    امکان ثبت ردیف 3 وجود دارد که بنظرم نباید وجود داشته باشه ... 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 خرداد 1399 05:08 ب.ظ
    سلام

    این وضعیت وجود دارد و همانطور که اشاره فرمودید خیلی هم طبیعی نیست. اما مثل آنچه در پست قبلی ذکر کردم، تغییرات لزوما به صورت قابل اطمینان قابل پیگیری نیستند. برای روشن شدن مطلب به حجم عظیم شرایط تعرفه توجه فرمایید. قاعدتا تغییر همه‌ی آن موارد را باید ممنوع می‌کردیم که واضحا نیست. در مسیر برعکس حداکثر تلاش را کرده‌ایم (همانطور که دقت فرمودید - منظورم در اصلاح تعرفه است). روشی که برای نسخه‌های آتی در نظر دارم (و به علت دشوار بودن در 902 به اجرای آن موفق نشدیم) این است که بعدا گزارشی ارائه کنیم از تعرفه‌ها و قوانین تغییر تعرفه‌ی بکار رفته در برگه‌های فروشی که از نظر شرایط مطابقت ندارند.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 خرداد 1399 05:44 ب.ظ

    شبیه امکان "بررسی درستی اسناد"
    متوجه پیچیدگی شدم ، راه حل این موضوع در حال حاضر "غیر فعال" کردن تعرفه است و در آینده امکانی که شما فرمودید .

    پ.ن: بچه ها(کارشناس قرارداد) راه حل هایی را کشف میکنند با مزه اما پر دردسر >> جهت تسریع در امور ثبت پیش فاکتور ، از پیش فاکتور مرجع استفاده میکنند و عموما این پیش فاکتور برای اینکه در ردیف پیش فاکتور های اصلی نباشه تاریخ گذشته است  و ..... ، و همین میشه که عرض شد.

    بامید خدا

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.