چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 خرداد 1399 02:31 ب.ظ توسط j-esfahani
تایید سطرهای تعدیل در قرارداد الحاقی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
17 خرداد 1399 08:47 ق.ظ

    سلام

    در قرارداد های الحاقی امکان "تایید شده" هر سطر، در قسمت سطرهای اصلی وجود دارد اما در سطرهای تعدیل خیر.

    پ.ن : در حال حاضر به کارشناس قراردادها گفتیم اگر خواستید مقداری به سطرهای قرارداد اضافه کنید ، در قسمت سطرهای اصلی قرارداد الحاقی اضافه کنید نه در تعدیل (بدلیل اینکه امکان "تایید شده" در سطرهای تعدیل وجود ندارد)

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 خرداد 1399 09:58 ق.ظ
    سلام

    این سطرها در طرح نخست امکان تایید داشتند و حتی فیلد مربوط هم در پایگاه اطلاعاتی طرح شده است اما در عمل پیاده‌سازی را با دشواری زیاد (نزدیک به غیرممکن برای ما و بسیار پیچیده برای کاربر) مواجه کرد. سطرهای تعدیل عملا فقط "مقدار" دارند و بقیه مشخصات را از سطر مرجع می‌گیرند. در طرح پیاده‌سازی شده همین تعریف را برای وضعیت تایید آنها نیز لحاظ کردیم. نتیجه اینکه اگرچه نظر ما هم بر وجود قابلیت تایید برای این سطرها بوده است اما متاسفانه پیاده‌سازی آن میسر نبوده است.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 خرداد 1399 02:31 ب.ظ

    انشالله خیر(عافیت و سلامتی) است

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.