چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 بهمن 1398 01:36 ب.ظ توسط momeni
تعرفه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
p.asadzadeh
کاربر
کاربر

--
05 بهمن 1398 04:21 ب.ظ

    با سلام 

    احترامآ، با توجه به اینکه تعرفه وابسته به کد کالا است و اگر بعد از ذخیره پیش فاکتور کد مشتری تغییر کند تعرفه قبلی همچنان باقی میماند و به این ترتیب کاربر میتواند از تعرفه یک مشتری جهت مشتری دیگری استفاده نماید و همچنان مبدا تعیین بها با تعرفه باشد. آیا راهکاری وجود دارد که با تغییر کد مشتری سطرهای برگه هم از آن تاثیر بپذیرد و نیازی نباشد که گزینه اصلاح پیش فاکتور از کاربر گرفته شود؟

    باتشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 بهمن 1398 04:51 ب.ظ
    سلام

    احتمالا منظور از "تعرفه وابسته به کد کالا" در اینجا وابستگی به کد مشتری است و احتمالا منظور از "کد مشتری تغییر کند" این است که مشتری برگه اصلاح شود. این، ربطی به امکان اصلاح پیش‌فاکتور ندارد. تغییر مشتری برگه همیشه ممکن است همین وضعیت را ایجاد کند. تعرفه هم همیشه وابسته به کد مشتری نیست. تنها راه این است که یا تغییر مشتری را برای برگه‌ای که سطر دارد ممنوع کنیم و یا با تغییر مشتری تعرفه‌ها را حذف کنیم. هر دو این راه‌حل‌ها برای بسیاری از کاربران مقبول نیست. به هر حال این اصل کلی باید مورد توجه قرار گیرد که "تنها" روش برای برخورد با کاربرانی که در کار خود صداقت ندارند و می‌خواهند به نفع شخص ثالث تبانی کنند، بررسی دقیق و مسئولانه‌ی کارهای آنها است.

    با این همه، این موضوع را باز می‌گذاریم و مسئله را با همکاران و سایر کاربران بیشتر بررسی می‌کنیم تا شاید یک راه حل منطقی برای آن یافت شود.

    ارادت
    p.asadzadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    06 بهمن 1398 11:23 ق.ظ

    ضمن تشکر احترامآ، با توجه به تعدد پیش فاکتور و قراردادهای ثبت شده در روز که توسط چند کاربر ثبت میشود امکان کنترل تمامی آنها عملا وجود ندارد و من هم طبق فرمایش شما مبنا را گذاشتم بر صداقت پرسنل شرکت البته چه بهتر میشد که سیستم هم در این زمینه کمک میکرد.

    مجددآ از پیگیری شما سپاسگزارم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 بهمن 1398 01:36 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما - همانطور که عرض کردم کماکان پیگیر هستیم - انشالله روشی که برای همه مناسب باشد را با کمک دوستان بیابیم و پیاده کنیم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.