چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 بهمن 1399 09:02 ق.ظ توسط روزبه
پیغام خطا
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
siamak
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 آبان 1391 11:37 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب با توجه به نصب برنامه هدیه نوسا و تعاریف حساب و تفصیلی و صدور سند جدیدا" این خطا در هنگام اتصال به سیستم هدیه نوسا بروز می نماید شرح پیغام  خطا  سیستم اطلاعات هدیه بر روی این رایانه نصب نشده است لطقا" به بخش مدیریت سیستم بروید و یکی از گزینه های ایجاد سیستم اطلاعاتی را از منوی عملیات انتخاب کنید . لازم بذکر است این کار را هم انجام دادم ولی نتیجه لازم را نگرفتم .ضمنا" فایل پشتیبانی شرکت x را در سیستم هدیه باز یابی نمودم ولی پیغام بیش از 2000سند و ... می آمد که با توجه به حذف اسناد در استفاده از حساب ها و تفصیلی دچار مشکل شدم و پنجره ی  مانند نمونه باز میشد و سیستم کارایی لازم را نداشت ناچارا" مجددا" حساب ها را تعریف کردم لطفا بررسی فرمایید  .  با ادب بسیار رخام
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 آبان 1391 12:46 ب.ظ
    عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز جناب رخام، برای اینکه از سیستم هدیه نوسا بتوان استفاده مطلوب نمود، ابتدا فلسفه به وجود آمدن سیستم هدیه نوسا را باید دانست، قطع و یقین قرار نیست این سیستم جایگزین سیستم اصلی نوسا که شرکت از آن درآمدزایی می‌نماید شود، سیستم هدیه نوسا کارایی خاص خود را دارد( همچون استفاده به عنوان ابزار آموزشی یا ثبت امور شخصی) و محدودیتهایی هم از این بابت دارد، یکی از محدودیت‌ها تعداد اسناد می‌باشد که با توجه به این امر منطقی نمی باشد که بتوان اطلاعات اسناد یک سیستم دیگر را در سیستم هدیه بازیابی نمود، ولیکن ساختارها مثل کدینک حساب و تفصیلی قابل انتقال است، اگر به سیستم هدیه نوسا به عنوان ابزاری برای گرفتن گزارش می‌نگرید، قطعاً به خواسته خود نخواهید رسید. ولیکن اگر قصد نصب و بهروه وری از سیستم هدیه نوسا به عنوان ابزاری مستقل دارید، فرآیند نصب وکاربری آن بسیار ساده می‌باشد.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 آبان 1391 01:01 ب.ظ
    ذکر یک نکته نیز خالی از لطف نیست: برای راه اندازی سیستم هدیه نوسا  نصب پایگاه حاوی تعاریف پایه فراموش نشود


    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    siamak
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    30 آبان 1391 02:14 ب.ظ
    با سلام  و تشکر خدمتان عارضم در کامنتهای قبلی که به آقایان اعتمادی و مومنی داشتم  نحوه ی بازیابی فایل و محدودیت های سیستم بررسی گردید که نظر جنابعالی را به آنها جلب می نماییم ولی با توجه به بحث رایگان بودن سیستم که  اشاره فرمودید باید عرض کنم که ظاهرا" با سیاست تدوین شده منافات و تناقض دارد. و عدم کارایی سیستم را توجیه نمی کند چون در این صورت دیگر سیستم کاربردی نیست حتی با کاربری غیر تجاری و استفاده ی خانگی و جنبه دموی نمایشی و تبلیغاتی خواهد داشت .ضمنا" عرض کردم چون فایل شرکت را بازیابی کرده ولی به دلیل محدودیت سیستم فقط به دلیل جلو گیری از تایپ مجدد مجبور به حذف اسناد شدم  که با اعلام پنجره ی مانند نمونه مواجه شده ناچارا" فایل را حذف و  که تمامی مراحل فوق را از تعاریف حساب و تفصیلی و کاربر تا سال مالی  را مجددا"ایجاد و سند هم صادر نمودم که پیام خطا فوق ظاهر گردید  لطقا" راهنمایی فرمایید .   با ادب بسیار رخام
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 آذر 1391 08:08 ق.ظ
    با سلام خدمت شما دوست گرامی
    جناب رخام عزیز، ابتدا بیان می‌فرمایید انتظار شما از سیستم هدیه نوسا چه می‌باشد؟
    در ثانی: آیا فایل شما بازیابی شده؟ یا در بازیابی مشکلی داشتید؟ اگر مشکلاتی داشتید دقیق بگویید چه بوده؟ "اعلام پنجرهِ مانند نمونه یعنی چی؟
    آیا فایل را حذف کردید بطور کامل یا پس از بازیابی حذف کلیه اسناد را انجام دادید؟
    ...............................
    ذکر چند نکته نیز خالی از لطف نیست:
    سیستم هدیه نوسا  ساختاری شبیه  حسابداری مدل  m  نوسا را دارا می‌باشد، یعنی  مواردی همچون استفاده از بخش و .... دارا نمی باشد اگر فایل پشتیبان مربوط به نسخه l  را می‌خواهید بازیابی نمایید به وجود این محدودیت‌ها در هنگام استفاده توجه نمایید.
    .............................
    در کل اگر ما بدانیم  هدف شما از بازیابی  فایل پشتبان یک شرکت واقعی در سیستم مالی هدیه نوسا چه می‌باشد می‌توانیم بهتر راهنماییتان بنماییم شاید راه‌های مناسب تری برای شما وجود داشته باشد.
    با تشکر فراوان از حضور شما در پورتال نوسا
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    sfarbod
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 بهمن 1399 05:04 ب.ظ
    هنگامی که یک بک اپ از نسخه با قفل روی نسخه هدیه بازیابی کردم پیغام محدودیت 400 سند در سال مالی می دهد و امکان مشاهده نیست
    چطور می توان این اسناد را مشاهده کرد که نیاز به خرید نرم افزار نیست
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 بهمن 1399 09:02 ق.ظ

    با سلام،

    همانگونه که پیغام مربوطه به اطلاع می‌رساند، درخواست شما در هدیه امکان پذیر نبوده و خرید نرم‌افزار و یا استفاده از قفل موجود الزامیست. با استناد به مستندات مربوط به هدیه نوسا، محدودیت آخرین نسخ این نرم‌افزار حداكثر 4 سند در هر روز، 400 سند در هر سال مالی و 5000 سطر سند در هر سال مالی می‌باشد، استفاده از ساختاری با اطلاعاتی بیش از این محدوده رایگان نبوده و نیاز به وجود نسخه خریداری شده نرم‌افزار دارد.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.