چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1401 04:58 ب.ظ توسط روزبه
انتخاب تمامی سطرهای فهرست رخدادهای اموال
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Tamadon
کاربر
کاربر

--
26 اردیبهشت 1401 03:10 ب.ظ

    سلام

    در این شرکت حدود 14هزار دارایی تعریف شده است و استهلاک بصورت ماهانه محاسبه می شود با وجود اینکه استهلاک ماهانه است ما در پایان سال محاسبه یکباره استهلاک می کنیم زمان محاسبه استهلاک انتخاب تمامی سطرها وجود ندارد و فقط اگر در گزارش 3000 سطر وجود داشته باشد میتوان یکباره انتخاب کرد و ما مجبوریم خودمان دستی تمامی دارایی ها را انتخاب کنیم و محاسبه استهلاک انجام دهیم و چون محاسبه یکبار انجام می شود ما این کار را انجام می دهیم ولی بعد از محاسبه استهلاک حالا که باید به تفکیک هر ماه استهلاک را سند کنیم کلی وقت از کاربر برای انتخاب سطرهای ماهانه (بعضی اوقات هم که اگر یک دکمه اشتباه زده شود کل انتخاب از بین می رود )و تشکیل سند ماهانه گرفته  می شود آیا امکان انتخاب تمامی سطرها بصورت یکباره وجود ندارد ؟

    با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 اردیبهشت 1401 03:51 ب.ظ
    سلام

    در نگارش جدید سیستم یک امکان برای ثبت استهلاک یکباره برای همه‌ی دارایی‌هایی که در فهرست احضار شده‌اند (بدون نیاز به انتخاب سطرها) تعبیه شده است که تمام یا بخشی از مشکل شما را حل خواهد کرد.

    تا پیش از آن می‌توانید از محدوده‌ی کد دارایی استفاده نمایید تا در نهایت تعداد دارایی‌های گزارش شده کمتر از 3000 باشد و بتوانید از Ctrl+A استفاده نمایید.

    ارادت
    Tamadon
    کاربر
    کاربر

    --
    27 اردیبهشت 1401 08:50 ق.ظ

    سلام مجدد و تشکر بابت پاسخگویی شما

    بنده خدمتتان عرض کردم که با وجود اینکه محاسبه استهلاک ماهانه است ولی ما در پایان سال یکبار محاسبه می کنیم و خود سیستم استهلاک ها را بصورت ماهانه ثبت می کند 

    برای محاسبه استهلاک سختی انتخاب تمامی دارایی ها با وجود تعداد زیاد،  خیلی آزاردهنده نیست چون یکبار انجام می شود 

    مشکل اصلی سند کردن رخدادهای استهلاک است که باید برای هر ماه گزارش جداگانه گرفته شود و 12 سند( برای هر ماه یک سند )تشکیل شود 

    آیا امکان  ثبت سند برای همه‌ی رخدادهایی که در فهرست، احضار شده‌اند (بدون نیاز به انتخاب سطرها) هم وجود دارد؟

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 اردیبهشت 1401 10:27 ق.ظ
    سلام

    ممون از لطف شما

    تعداد زیاد سطرها در یک فرآیند و یک سند آزاردهنده است - اما از یک طرف محدودیت 3000 سطر شاید با توجه به امکانات سخت‌افزاری مدرن سخت‌گیرانه باشد و امکان افزایش آنرا داشته باشیم (البته حتما بی‌نهایت نخواهد بود) و از طرف دیگر امکان تنظیم سند از همه‌ی رخدادهای فهرست شده را نیز بررسی خواهیم کرد. اگر میسر باشد هر دو تغییر را در ویرایش جدید لحاظ خواهیم کرد. این ویرایش به زودی ارائه خواهد شد.
    Tamadon
    کاربر
    کاربر

    --
    28 اردیبهشت 1401 08:25 ق.ظ

    بسیار سپاسگذارم

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1401 04:58 ب.ظ

    با سلام،

     

    راهکارهای مناسب جهت پاسخگویی به بخشی از پیشنهادهای شما در نسخه 11.02 پیاده سازی گردیده‌اند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک امکانات نسخه 11.02 مراجعه فرمایید.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.