چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 مرداد 1401 08:25 ق.ظ توسط روزبه
درخواست های اصلاح سیستم
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dasht morghab
کاربر جدید
کاربر جدید

--
21 بهمن 1398 04:30 ب.ظ

    سلام،

    امروز با تیم پشتیبانی و استقرار نوسا جلسه داشتیم، برخی از درخواست‌های ما را پاسخگو بودند و برای برخی دیگر ما را به اینجا دعوت کردند تا بصورت مستقیم درخواست‌های خود را با تیم تولید شرکت در میان بگذاریم. لطفا در صورت امکان درخواست‌های زیر را در نسخ آتی نرم افزارها پیاده سازی کنید.

    1. درصورتی که در درخت تفصیلی ها و یا مراکز از عنوان تکراری استفاده کردیم سیستم هشدار داده و با توجه به میزان دسترسی کاربر، ادامه کار صورت گیرد. متوجه هستیم که امکان دارد کاربر با اسم‌های مشابه همچنان ذخیره گردد و جستجو به ما کمک خواهد کرد ولیکن از آنجا که کاربران ما تغییر می‌کنند و آموزش آن ها زمان بر است و این امکان بخشی از خطا را برای ما رفع خواهد کرد.
    2. امکان تغییر و یا تجمیع تفصیلی ها و مراکز حتی پس از صدور اسناد تایید شده، این امکان قابلیت درست کردن داده قبلی غلط را به ما خواهد داد تا اطلاعات قدیمی مانند تفصیلی تکراری را پاک کنیم
    3. بتوان همزمان چند برگه خروج را به چند فاکتور قبل از قطعی کردن شماره فاکتور ها تبدیل کرد. تعداد برگه های ما زیاد بوده و این امکان به ما کمک خواهد کرد.
    4. بتوان همزمان چند سند حسابداری که تائید شده است را از حالت تائید خارج کرد و همچنین چند سند که از نرم افزارهایی مثل دریافت و پرداخت تائید شده و به حسابداری وارد شده اند را به یکباره از حالت تائید خارج کرد یا اسناد حسابداری آن را حذف کرد.
    5. در نرم افزار فروش این قابلیت وجود دارد که بتوان تاریخ فاکتور را به تاریخ قبل از حواله مربوطه مشخص کرد، در صورت امکان در سطح دسترسی ها این آیتم را بتوان کنترل کرد، در شرکت ما این امر باید کنترل گردد و از دید ما صدور فاکتور قبل از تاریخ حواله کاملا غلط می‌باشد.
    6. امکان محاسبه عیدی و سنوات به صورت ماهانه، فصلی و یا سالانه به انتخاب کاربر وجود داشته باشد.

    با تشکر

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    21 بهمن 1398 04:36 ب.ظ
    با سلام،

    در پاسخ به مورد 6، همانگونه که در جلسه امروز با دوستان دشت مرغاب (یک و یک) اعلام گردید، این قابلیت در برنامه حقوق شما توسط تیم پشتیبانی قابل انجام است و شما تنها نیاز به ارسال درخواست کتبی به بخش پشتیبانی را دارید.

    با تشکر.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 بهمن 1398 06:18 ب.ظ
    سلام

    از پیشنهادهای شما ممنونم

    1. یکی از آفت‌های سیستم‌های مکانیزه ایجاد "توهم" کنترل بر عملیات و داده‌ها است. تصور بفرمایید که ما از درج تفصیلی با نام تکراری ممانعت کنیم. کوچک‌ترین تغییری در اسامی مثل علیرضا / علی‌رضا / علی رضا منجر به غیرتکراری شدن می‌شوند و شما به اشتباه تصور خواهید کرد که کنترلی که قاعدتا باید با دخالت عامل انسانی انجام شود توسط سیستم انجام شده است.

    2. حتما تغییر داده‌ها در اسناد تایید شده میسر نخواهد بود - حتی برای داده‌های غیرمهم مثل شماره عطف (چه رسد به تفصیلی‌ها). این رفتار مطابق تعاریف پایه‌ای سیستم است و متاسفانه قابل تغییر نیست.

    3. با اینکه ممکن است به نظر برسد که فاکتور فروش فقط از یک یا چند حواله تشکیل شده است اما در واقعیت چنین نیست و تنظیم مشخصات هر برگه فاکتور توسط کاربر و از آن مهم‌تر عملیاتی که سیستم بر روی هر برگه انجام می‌دهد تعامل با کاربر برای تشکیل فاکتور را (در ساختار سیستم ما) اجتناب‌ناپذیر می‌سازد. متاسفانه این خواسته هم قابل پیاده‌سازی نیست.

    4. کنترل فعالیت همزمان کاربران به صورتی که در سیستم ما پیاده شده است (متاسفانه) مانع از انجام این کار می‌شود.

    5. از دید ما هم چنین است - اما، همانطور که می‌دانید، بسیار انجام می‌شود. برای اینکه رویه‌ی صحیح پیاده‌سازی شود اما همزمان برای سایر کاربران مشکلی پیش نیاید چنین قرارداد و عمل شده است: در فراخوانی برگه‌ها و رخدادهای انبار در فاکتورهای فروش، تاریخ فاکتور به عنوان حد بالای تاریخ برگه‌ها و رخدادهای انبار لحاظ شده است - یعنی فقط از برگه‌ها و رخدادهای هم تاریخ با فاکتور یا پیش از آن می‌توان استفاده کرد. اگر در یک سیستم اطلاعاتی خلاف این وضعیت مشاهده شود حتما ناشی از رفتار کاربر است؛ یعنی یا پیش‌فرض مزبور را (با تلاش قابل ملاحظه‌ای) تغییر داده است و یا پس از فراخوانی برگه‌ها و رخدادهای انبار تاریخ فاکتور را اصلاح کرده است. اصلاح مشخصات داده‌های قبلی یکی از پردردسرترین وضعیت‌ها در یک پایگاه داده را ایجاد می‌کند و به هیچ وجه نمی‌توانیم از آن ممانعت کنیم - حتی، همانطور که در بندهای 2 و 4 همین پست مشاهده می‌شود، امکانات اصلاح داده‌های قبلی هرگز برای کاربر کافی به نظر نمی‌رسد. آیا با این همه امکانات اصلاح، اصلا می‌توان وضعیتی را تصور کرد که سیستم بتواند تضمین کند که حواله پس از فاکتور نباشد - آن هم فقط برای برخی از کاربران (بسته به اختیارات) و تازه فقط برای برخی از مشتریان؟

    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 مرداد 1401 08:25 ق.ظ

    با سلام،

     

    راهکارهای مناسب جهت پاسخگویی به بخشی از پیشنهادهای شما در نسخه 11.02 پیاده سازی گردیده‌اند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک امکانات نسخه 11.02 مراجعه فرمایید.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.