چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 تیر 1400 11:30 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
گزارش از دارایی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mahanairport
کاربر
کاربر

--
31 اردیبهشت 1398 09:34 ق.ظ
    با سلام
    چگونه میتوانیم لیستی از دارایی هایی که به ارزش اسقاط رسیده اند و استهلاک انها تمام شده است تهیه کنیم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 اردیبهشت 1398 11:51 ق.ظ
    سلام

    یک فیلد به همین منظور تعبیه شده است و قرار بوده که در شرایط قابل استفاده باشد اما به دلیل نامعلومی اصلا برای استفاده بازنمایی نمی‌شود. حتما در همین نسخه‌ی جدید اصلاح خواهد شد.
    اما تا آن زمان اگر ارزش باقیمانده (اسقاط)‌ به خصوصی مورد نظر باشد می‌توانید در گزارش تغییرات وضعیت دارایی‌ها، در شرایط / گزارش، از شرط برروی ارزش دفتری انتهای دوره به همراه شرط برروی ارزش اسقاط مورد نظر استفاده نمایید. نسخه‌ی جدید، خیلی زود ارائه خواهد شد.

    ارادت
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 تیر 1400 11:30 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در گزارش تغییرات وضعیت دارایی‌ها یک فیلد به نام تفاوت ارزش دفتری واقعی انتهای دوره و ارزش باقیمانده (اسقاط) اضافه کردیم. با تنظیم شرط برروی این فیلد می‌توانیم دارایی‌هایی که ارزش آنها به صورت کامل مستهلک شده‌اند را تشخیص دهیم. همانند سایر فیلدهای مشابه، در صورت استفاده از این فیلد در شرایط، فقط به مقادیر ثبت شده توجه خواهد شد و استهلاک ثبت نشده تاثیری در آن نخواهد داشت. 

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.