چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 اسفند 1399 09:21 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
امکانات پیش فرض در کاربر فعلی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
13 آبان 1397 03:09 ب.ظ

    با سلام

    در امکانات کاربر فعلی، نمی توان گزینه "رخدادهای سرجمع به رخدادهای جزئی تفکیک شوند" را بعنوان پیش فرض انتخاب کرد . (دفتر/جستجو در شرح اسناد/تب>محدوده)

    شرح : 

    عموما سندهایی که از زیر سیستم  انبار و فروش صادر میشوند سطرهای حساب های اصلی آنها(موجودی مواداولیه و .. /فروش کالا و خدمات و ... )، رکوردهای زیادی دارند  و در زمان چاپ نیاز به سرجمع داریم.

    بدلیل اینکه ممکن است فراموش کنیم در زمان جستجو شرح اسناد ، گزینه "رخدادهای سرجمع به رخدادهای جزئی تفکیک شوند" را انتخاب کنیم و در نهایت گزارش درستی اخذ نشود، مجبور خواهیم بود پس ازچاپ سند سرجمع شده، دومرتیه سطرها به جزئی تبدیل شوند.(که این کار دشوار است و مشکل ساز)

    لطفا بررسی شود (شاید این امکان وجود داشته باشد !!؟؟)
    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 آبان 1397 06:47 ب.ظ
    سلام

    کاملا درست می‌فرمایید. باید در گروه مناسب در تنظیمات سیستم (کاربر فعلی) مثلا در کنار تنظیم اخذ گزارش از سال‌های مالی یا بخش‌ها "حتما" این تنظیم نیز اضافه شود. در نسخه‌ی بعدی انجام خواهد شد.

    ارادت
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 اسفند 1399 09:21 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم، در نسخه 802، در تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی < پیش‌فرض پارامترهای گزارش‌ها > تنظیمات عمومی گزارش‌های حسابداری و دریافت و پرداخت،  گزینه پیش‌فرض با عنوان "رخدادهای سرجمع به رخدادهای جزیی تفکیک شوند" اضافه شده است . جهت دستیابی به لیست امکانات اضافه شده در این نسخه به امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا مراجعه فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.