چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 خرداد 1400 02:22 ب.ظ توسط f.rabiezadeh
اخذ گزارش سرجمع براساس کد پرسنلی
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
08 اسفند 1395 12:29 ب.ظ

    با سلام

    در این شرکت تعداد بسیار زیادی پرسنل ساعتی و پیمانکار وجود دارد که در حسابداری نیازی به ایجاد کد تفصیلی برای آنها وجود نداشته است حال به گزارشات سرجمع ازجمله تفکیک مراکز هزینه، محل اشتغال، پروژه .... به  پرسنل نیاز داریم . لطفا در صورت امکان کد پرسنلی را هم در سطوح اخذ سرجمع اضافه نمائید .

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 اسفند 1395 01:52 ب.ظ
    سلام

    قاعدتا اگر به گزارشی این‌چنین نیاز دارید، خلاف عبارت "در حسابداری نیازی به ایجاد کد تفصیلی برای آنها وجود نداشته است" است.

    به نظر ما، پرسنل عامل صحیحی به عنوان مبنای اخذ سرجمع نبوده است. اصولا سرجمع زمانی مطرح می‌شود که داده‌های پرسنل مختلف با هم جمع می‌شوند. هر زمان پرسنل در این فرآیند داخل شود، گزارش حالت "ریز" (در مقابل سرجمع) پیدا می‌کند.

    با این همه، بحث را باز می‌گذاریم تا سایر نظرات هم جمع‌آوری شود و اگر نکته‌ای وجود دارد که ما به آن توجه نکرده باشیم برای پیاده‌سازی اقدام خواهیم کرد.

    ارادت
    S.gholami
    کاربر
    کاربر

    --
    08 اسفند 1395 03:49 ب.ظ

    سلام مجدد 

    1-      در خصوص تعریف تفصیلی برای پرسنل، فرمایش شما کاملا متین ولی از آنجا که بنده کارمند واحد حقوق و دستمزد هستم، اختیار و امکان اعمال نظر در این مورد را ندارم.

    2-      در پایان هر سال مالی ممیزین بیمه و مالیات به گزارشات سرجمع به تفکیک هر پرسنل با فیلدهای مناسب لیست بیمه و مالیات نیاز دارند از آنجا که  در این شرکت شعب بیمه و مالیاتی متفاوتی وجود دارد، باید این گزارش به تفکیک این شعب تهیه شود.  در صورت استفاده از گزارش اصلی دستمزد و فرمول ysum  ، متاسفانه شرط شعب فقط در آخرین ماه اعمال می شود و اگر برای تمام ماهها این گزارش گرفته شود یک پرسنل به تعداد ماههای حضور تکرار می گردد.

    3-      شرکت دارای اطلاعات کانورت شده از حقوق دستمزد Dos نوسا طی چند سال مالی قبلی است، در حال حاضر واحد اداری نیاز به گزارشاتی درخصوص کارکرد، اضافه کار، مرخصی ها و .... طی این سالها داشته که طبیعتا با توجه به جدا بودن پایگاهها  و مطرح نبودن تفصیلی پرسنل، تهیه این گزارش به سختی امکان پذیر است.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 اسفند 1395 05:33 ب.ظ
    سلام

    درست می‌فرمایید

    حتما قابل اجرا بودن خواسته شما را بررسی می‌کنیم - ولی اگر قابل اجرا باشد، متاسفانه تا زمان ارائه نسخه بعدی کمکی به شما نخواهد کرد

    توصیه بنده این است که گزارش مورد نظر خود را به صورت گزارش ماهانه حقوق پرسنل تعریف فرمایید. با تعریف مناسب فرم چاپی می‌توان ترتیبی داد که گزارش فقط حاوی سطر جمع باشد (یعنی سطرهای حاوی ماه‌ها چاپ نشوند). اگر گزارش را به این صورت تنظیم فرمایید و برای تعدادی از پرسنل یکباره دریافت کنید و ترتیبی دهید که "گزارش هر پرسنل از ابتدا صفحه جدید آغاز نشود"، خواسته شما برآورده خواهد شد. ضمن اینکه در گزارش‌های سرجمع کنونی امکان بازنمایی همه مشخصات پرسنل را نخواهیم داشت (اگر قرار باشد پرسنل به صورت یک سطح اخذ سرجمع دیده شوند) ولی در گزارش ماهانه حقوق این محدودیت وجود ندارد.

    ارادت
    S.gholami
    کاربر
    کاربر

    --
    09 اسفند 1395 10:53 ق.ظ

     سلام

    ممنون و سپاس بیکران

    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1400 02:22 ب.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 7.07 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در گزارش‌های سرجمع از این پس می‌توان پرسنل را به عنوان یکی از سطوح اخد سرجمع تعریف کرد. این گونه از تعریف سطح سرجمع در اخذ گزارش سرجمع از اطلاعات چند ماه (مثلا یک یا چند سال) کاربرد دارد. در نسخه‌ی قبلی، استفاده از پرسنل به عنوان سطح سرجمع فقط در "گزارش‌های سرجمع از رخدادها" میسر بود.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه 7.07 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 7.07 (707) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.