چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 شهریور 1400 01:27 ب.ظ توسط روزبه
پیغام خطا: External Exeption
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raeispoor
کاربر
کاربر

--
30 آبان 1392 11:47 ق.ظ

    سلام
    یکی از کاربران هنگام کار با برنامه با این پیغام خطا مواجه می شود (عذرخواهی می کنم هرچه تلاش کردم سایز تصویر بزرگتر نشد)




    پیغام خطا "external exception c0000006"  می باشد.توضیح اینکه ویندوز کلاینت 7 ، ویندوز سرور سرور 2003 و sq12008 می باشد.کاربر زمان کار با برنامه انبار و فروش این پیغام خطا را دریافت می کند و در برنامه حسابداری چنین مشکلی ندارد و بیشتر در پنجره های فهرست برگه ها و رخدادها با این خطا مواجه می شود. طبق گفته های وی این پیغام پس از حدودا 3ساعت کار با سیستم ظاهر و می شود و با خروج از برنامه درست می شود.فکر می کنید علت چیست؟


    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 آبان 1392 12:17 ب.ظ
    سلام

    طبق معمول حدس و گمان: آیا این کاربر برنامه Client را از یک محل Shared اجرا می‌کند؟ اگر چنین است، احتمالا با WIFI یا یک شبکه غیرقابل اطمینان به آن درایو Share شده دسترسی حاصل می‌کنند. لطفا بفرمایید که برنامه Client را روی رایانه خود کپی کنند و به صورت local اجرا کنند.
    abbas1254
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 شهریور 1400 01:21 ب.ظ
    سلام خدمت دوستان عزیز
    متاسفانه یکماهه هر روز سیستم ما خطای External Exception C0FB007F میده و هر بار که سیستم را restart میکنیم مشکل حل میشه و چند روز بعد دوباره این خطا پیش میاد....از دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه...ممنون میشم...
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 شهریور 1400 01:27 ب.ظ

    با سلام،

    پیگیری این موضوع نیاز به دسترسی به سرور، نسخه، و ساختار شما دارد، لطفا با واحد پشتیبانی دفاتر نوسا تماس حاصل فرمایید تا دوستان در خدمت باشند.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.