Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 18 آذر 1399 03:00 ب.ظ توسط روزبه
خطای بازگشته از سرور
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
MBaran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 آذر 1399 11:06 ق.ظ

    سلام من نوسا رو نصب کردم و sql را هم نصب کردم و از قسمت مدیریت سیستم پایگاه داده ایجاد کردم و بعد سیستمم مشکلی داشت sql پاک شد دوباره نصبش کردم ولی حالا که میخوام پایگاه داده رو  ایجاد کنم این خطا میاد چه کار کنم راهنماییم کنید.

    خطا حین ایجاد پایگاه اطلاعاتی(بازیابی پشتیبان شبکه) خطای بازگشته از سرور: The database to be restored was named-Acc XP-Zero shadow.Reissue the ststement using the WITH REPLACE option to over write the -ACC XP Gift'database

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 آذر 1399 03:00 ب.ظ

    با سلام،

     

    این پیغام به این معنی است که پایگاه داده از قبل در سیستم وجود دارد و نصب مجدد منجر به خطا می‌شود. شما سیستم را درست نصب کرده بودید و پایگاه نرم‌افزار معرفی شده بود ولیکن بعد از این که سیستم شما دچار مشکل شده، شما SQL را کامل حذف نکرده و بخشی از رابطه پایگاه قبلی تعریف شده شما در SQL باقی مانده. دلیل این وضعیت می‌تواند این باشد که مثلا پس از ایجاد سیستم، فایل‌ها (یا دایرکتوی حاوی آنها) را جابجا کرده باشید. در این شرایط SQL Server امکان ایجاد پایگاه جدید را ندارد - چون از قبل پایگاه را در سیستم مشاهده می‌کند. اما چون دسترسی به فایل‌ها ندارد آن را در فهرست نمایش نمی‌دهد. این مشکل ساز بوده و نصب نرم‌افزار و تنظیمات SQL را دچار مشکل می‌کند. شما نمیتوانید مجدد روی این سیستم نوسا را نصب کنید مگر اینکه:

     

    1. اگر با SQL آشنا هستید، SSMS را برای SQL نصب کرده (از سایت مایکروسافت) و پایگاه قبلی را (که اگر فایل های مرتبط با آن را پاک کرده باشید بصورت Suspend نشان داده می‌شود) از آنجا پاک کنید. اگر در پایگاه قبلی، قبل از وقوع مشکل، داده داشتید و فایل‌های آن موجود است، اینجا میتوانید همان پایگاه را با معرفی مستقیم دوباره معرفی کنید (در سیستم - بخش مدیریت سیستم هدیه نوسا - از منوی عملیات گزینه ایجاد سیستم اطلاعاتی با معرفی مستقیم فایل‌ها را انتخاب کنید و محل جدید فایل پایگاه را به سیستم اعلام کنید). اگر از پایگاه نوسا قبل از خرابی استفاده نکرده بودید یا فایل‌های قبلی را پاک کردید، دوباره پایگاه را با استفاده از فیلم و راهنما مانند دفعه قبل معرفی کنید.

     

    2. اگر با SSMS و SQL آشنا نیستید تنها راه این است که ویندوز خود را فرمت کرده و یا نوسا را روی کامپیوتر دیگری نصب کنید. 

     

    با ارادت



    ---