Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 15 آبان 1401 12:40 ب.ظ توسط momeni
درخواست تغییرات در سیستم اموال
�5 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
mehran11067
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 شهریور 1401 02:55 ب.ظ

    باسلام خسته نباشید کریم زاده هستم از بیمه پاسارگاد در ارتباط با سیستم اموال نوسا یک سری موارد ضروری برای تغییرات سیستم نیاز است که خواهشمندم این تغییرات که به شدت مهم و اساسی اصلاح و بازبینی لازم انجام گردد.موارد به شرح ذیل می باشد:

    1.صدور شماره اموال در حال حاضر به صورت دستی انجام می شود که این موضوع باعث شده است کاربران سیستم شماره اموال اشتباه صادر کنند.مثال شماره اموال 75000 شماره آخرین اموال بوده و برای صدور شماره اموال جدید کاربر اشتباها جای شماره اموال 75001 شماره 75010 ثبت می کنند آیا امکان این وجود دارد که سیستم آخرین شماره ثبت شده را به عنوان پیشنهاد به کاربر نمایش دهد.

    2-آیا این امکان وجود دارد تحویل گیرنده مانند جمعدار از یک درخت انتخاب شود زیرا اشتباه تایپی باعث می شود نتوان گزارش صحیح از تحویل گیرنده ها دریافت کرد.

    ممنون از پیگیری شما 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 شهریور 1401 06:52 ب.ظ
    سلام

    1. روی آن کار خواهیم کرد. البته در سیستم ما شماره اموال لزوما یک شماره‌ی ساده نیست و ممکن است از قطعات با ترکیب و ترتیب متنوع تشکیل شده باشد. ضمن اینکه امکان تغییر شماره اموال با رخداد و حفظ سوابق را هم داریم. این ویژگی‌ها باعث شده که بدست آوردن آخرین شماره‌ی ثبت شده در عمل دشوارتر از بیان آن باشد.

    2. مرکزهزینه و جمعدار درخت هستند - اما تحویل‌گیرنده در طرح ابتدایی ما هم اختیاری بوده و هم لزوما از بین موجودات پایه سیستم نبوده است و به همین دلیل به صورت متنی وارد می‌شود.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 آبان 1401 02:20 ب.ظ

    با سلام

    در مورد 1 بنظرم میرسد گزارش آماده (کلیدهای میانبر/ترتیب ZA برروی شماره پلاک)ساخته شود راه کار خوبی باشد ، در نتیجه آخرین شماره پلاک مشخص میشود(بهر حال دستی باید ثبت شود اما سرعت و دقت خوبی دارد) و درعین حال آخرین پلاک بصورت فیزیکی هم وجود دارد (دیگه !!)

    جناب مومنی : تکمه ای که قابلیت پیشنهاد "پلاک جدید" راداشته باشد هم بنظر جذاب است (n+1)

    در مورد 2 هم شبیه پست قدیمی بنده سوال شده بود https://accsupport.nosa.com/tabid/63/aft/2539/Default.aspx#2539

    جناب مومنی : آیا امکانی شبیه سرچ "شرح عمومی سند" که در حافظه ثبت شده سرچ میکند ، اینجا هم وجود داشت باز هم جذاب بود . این باعث میشود اشتباه تایپی یا مسایل دیگر حذف شود . (از تحویل گیرنده های قبلی ثبت شده استفاده شود)

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 آبان 1401 09:27 ق.ظ
    سلام

    پیشنهاد خوبی است. اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای وجود نداشته باشد اجرا می‌کنیم. البته بیشتر شبیه تفصیلی و مرکز.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    02 آبان 1401 09:49 ق.ظ
    بله شبیه تفصیلی و مرکز (امکان کاربردی و جالی است)
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 آبان 1401 12:40 ب.ظ
    سلام مجدد

    در پاسخ قبلی حضور ذهن نداشتم. از ابتدا، روش پیشنهادی جناب اصفهانی درست بود. این داستان بیشتر شبیه است به آنچه از قبل در شرح‌ها (مثلا شرح رخدادهای اموال) داشتیم. برخلاف مرکز و تفصیلی در اینجا مکانیزم انتخاب با جستجو برای تحویل‌گیرنده نداریم. به همان صورت پیاده خواهیم کرد.

    ارادت


    ---