Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 30 فروردین 1391 10:10 ق.ظ توسط
�
momeni
پیشنهاد
�3 پاسخ
مرتب:
مولف
پيغام ها
Sadri
کاربر با تجربه
29 فروردین 1391 04:02 ب.ظ
با عرض سلام و احترام ،
یک پیشنهاد دارم در خصوص جمع کردن لیست خطاها و ارائه در یک انجمن جدا بصورتی که کاربران بتوانند به راحتی از لیست موجود ، خطای مورد نظر را پیدا و دلایل آنرا بررسی و رفع کنند .
با تشکر
admin
کاربر
30 فروردین 1391 08:16 ق.ظ
سلام
جناب صدری انجمن
مشکلات متداول درهنگام نصب سیستم
برای همین منظور ایجاد شده است.
باتشکر
Sadri
کاربر با تجربه
30 فروردین 1391 08:37 ق.ظ
با عرض سلام مجدد ،
جناب Admin لینک فوق تنها دارای 16 بحث است ، آنهم فکر می کنم تنها 5 الی 6 مورد از خطا ها مورد توجه باشد ، در هر صورت فکر می کنم اگر لیست خطاها( " نام خطا به عنوان هدر برای راحتی در عمل جستجو " ) در دسترس کاربران باشد مفید واقع شود .
به عنوان مثال توضیحاتی در مورد خطای "
object invoked has disconnected from its client " داده نشده .
این صرفا یک پیشنهاد برای بالا بردن سطح کیفی کار بود ، در هر صورت تصمیم گیری و عمل به این پیشنهادات با شما می باشد . تشکر
با تشکر
momeni
کاربر ارشد
30 فروردین 1391 10:10 ق.ظ
سلام
اکثر خطاهایی که منشاء آن برای ما شناخته شده است به صورت مناسب با پیغامهای فارسی در خود سیستم گزارش میشوند. اما خطاهای بیشماری وجود دارند که منشاء آنها به درستی برایمان معلوم نیست. این خطاها در اثر اشکالاتی در شبکه یا در سرور پیش میآیند. ممکن است یک پیغام ثابت در موارد اشکال متعددی بازنمایی شود. همانطور که میدانید تنوع پیکربندی سختافزارها و متعدد بودن نرمافزارها (ویندوز، SQL Server) و همچنین گستردگی ساختارهای شبکه مورد استفاده کار را دشوار میکند. ضمن اینکه این خطاها ماهیت ثابتی ندارند. در یک محیط یکسان همیشه رخ نمیدهند. معمولا هم کمک زیادی از مشتری یا بخش IT در این باره دریافت نمیشود. روال کار این است که هر یک از این خطاها را بررسی کنیم و در حد توان اشکالی که منجر به آن شده است را تشخیص دهیم. این عمل هم قاعدتا با بررسی Logهای سیستم میسر است. با اینکه وجود این خطاها خیلی آزاردهنده هستند اما متاسفانه راه حل سیستماتیک برای تشخیص و رفع آنها در اختیار نداریم. تا زمانی که چنین حالتی وجود دارد، نمیتوانیم آنها را با اطمینان به بحث بگذاریم و همین برخورد موردی و موضعی تنها کاری است که از ما برمیآید. به هر حال هر زمان که هر یک از این خطاها برایمان تبدیل به یک مسئله حل شده شود، میتوانیم در همان انجمن مذکور آنها را مستند نماییم.
ارادت
انجمن ها
عمومی
ارتباط با مدیران سامانه