چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 اسفند 1399 03:37 ب.ظ توسط momeni
افزودن فیلد تعداد در گزارش های سرجنع
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
smahdihasani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
05 اسفند 1399 11:19 ق.ظ

    با سلام و احترام ، و یک سلام دیگر بابت سلام پیام قبلی و عذر خواهی ،، که فرامشو شده بود. موضوع بابت گزارش های سرجمع می باشد که تعداد رکورد ها رو هم بشه در گزارش مشاهده نمود به عنوان مثال از ابتدای سال هر ماه به چه تعداد پرسنل این مبالغ پرداخت شده است. سپاسگزارم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 اسفند 1399 09:00 ق.ظ
    سلام

    در تعریف فرم‌های گزارش‌های سرجمع، در قسمت تعریف ستون‌های گزارش، در صفحه "شرایط" عملیات تجمعی قابل تنظیم است که حالت "تعداد" هم در آن پیش‌بینی شده است. اگر درست کار نمی‌کند یا به دلیلی خواسته‌ی شما را برآورده نمی‌کند لطفا همینجا بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.

    ارادت
    smahdihasani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 اسفند 1399 01:38 ب.ظ
    با سلام و احترام،، در حال حاضر از همین روشی که فرمودید استفاده میکنیم. منتها یه مشکلی هست ،،، فیلد هایی که بیشتر پرسنل دارای اشتراک هستند جزء معین کننده ها هستند که در گزارش سرجمع امکان استفاده نمیباشد. همچنین برخی از ماه ها هستند که یک پرسنل دارای کارکرد نمیباشد و یا دارای حقوق منفی میباشد و یک سری چنین مشکلاتی هست که این امکان رو از ما می میگیره. تشکر میکنم از زحمات حضرتعالی و تیم بسیار حرفه ای تون اگه میشه یه راه حلی ارائه بشه. متشکرم
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 اسفند 1399 03:37 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پاسخ شما

    همانطور که اشاره فرمودید استفاده از معین‌کننده‌ها در این موارد راه‌گشا است. معین‌کننده به عنوان شرط برای ستون‌های گزارش سرجمع قابل استفاده هستند و قاعدتا باید همان تاثیری که مورد نظر شما است را ایجاد نمایند (تعیین اقلامی که شمارش می‌شوند). شاید همکاران بنده در بخش پشتیبانی هم بتوانند به صورت مستقیم در این زمینه کمک نمایند.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.