چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 تیر 1400 10:39 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
درخواست تغییرات در ثبت رخداد ها
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
smahdihasani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
05 اسفند 1399 10:23 ق.ظ

    در مجموعه ما ،،، دو رخداد با نام رخداد احکام و رخداد رفاهیات طراحی گردیده است. رخداد احکام در ستاد (مرکز) ثبت و در استان ها پرینت احکام و صرفاً گزارش گیری احکام انجام میشود و تغییراتی صورت نمی پذیرد. ولی ،  رخداد رفاهیات کاملا در اختیار خود استان است. با توجه به  مطرح نمودن مشکل در ماه های گذشته امکانی در نسخه جدید اضافه شده است که برای حل و رفع این مشکل کفایت نمیکند.(اجرای برنامه هایی که فیلد های رخداد های غیر مجاز کاربر در آن ها به کار رفته باشد). در صورت امکان شرایطی فراهم شود مانند ارتباط کاربر در بخش ها در مورد رخداد نیز برای یک رخداد امکان گزارش گیری و برای رخداد دیگر مجاز به تغییرات اعمال شود. یعنی به صورت عامیانه جسارتاً ،،،  از این دو رخداد یکی رو استان ها و یا بخش ها  بتونن دستکاری کنن ، دیگری صرفاًً گزارش گیری با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 اسفند 1399 09:05 ق.ظ
    سلام

    پیشنهاد معقولی است. حتما بیشتر روی آن کار خواهیم کرد و اگر قابل پیاده‌سازی باشد در ویرایش‌های بعدی پیاده‌سازی خواهیم کرد.

    ارادت
    smahdihasani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 اسفند 1399 01:34 ب.ظ

    با سلام و احترام

    تشکر و سپاس 

    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 تیر 1400 10:39 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 10.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در ارتباط کاربران با انواع رخدادهای دستمزد مطابق الگوی ارتباط کاربران با بخش‌ها تغییر داده شد. از این پس دو فهرست ارتباط خواهیم داشت؛ یکی همان که از قبل داشتیم و دیگر ارتباطی که فقط برای گزارش‌گیری بکار می‌رود. یادآوری می‌کنیم که ارتباط کاربران با انواع رخدادهای دستمزد فقط در انواع رخدادی که در آنها دریچه‌ی "کاربران در استفاده از رخدادها محدود باشند" علامت‌گذاری شده باشد موثر هستند. برای استفاده از ارتباطات جدید، کاربر باید به صورت "گزارش‌گیری" به سیستم دستمزد Login کرده باشد.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه10.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 10.02 (1002) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.