Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 05 خرداد 1400 12:11 ب.ظ توسط f.rabiezadeh
دسترسی در رخدادها
�4 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
احمدی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
06 اسفند 1398 03:27 ب.ظ
    با سلام خدمت شما
    همچنین
    عرض تبریک به مناسبت روز مهندس

    در شرکت ما واحد کارگزینی از واحد محاسبه حقوق و دستمزد جدا شده است تا قبل از این کاربر محاسبه حقوق و دستمزد به اطلاعات رخدادهای احکام و مساعده دسترسی نداشت ولی اکنون میخواهیم از کاربر محاسبه حقوق، دسترسی ویرایش اطلاعات رخداد احکام را بگیریم ولی در رخداد مساعده امکان ویرایش را داشته باشد. متاسفانه زمانی که رخداد احکام را غیرمجاز میکنیم در گزارش کنترلی قبل از ثبت با این پیغام"کاربر مجاز به استفاده از این نوع رخداد نیست‌" مواجه میشویم. چگونه میتوانیم این مشکل را حل کنیم؟؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    06 اسفند 1398 04:50 ب.ظ
    سلام

    از لطف شما بسیار ممنونم

    این رفتار مطابق تعریف سیستم است: اگر کاربری به یک نوع رخداد دسترسی نداشته باشد نمی‌تواند برنامه‌ای که یکی از فیلدهای آن نوع رخداد در آن بکار رفته باشد را اجرا نماید. تصور بفرمایید که اگر چنین محدودیتی نداشتیم، با استفاده از برنامه‌ها، عملا دسترسی به همه‌ی اطلاعات ممنوع میسر می‌شد.

    ارادت
    احمدی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    07 اسفند 1398 04:49 ب.ظ
    با سلام ممنون از پیگیری و پاسخگویی شما

    ما در این شرکت ویرایش برنامه ثبت حقوق، سایر برنامه ها و پردازه های اضافی را از ابتدا در اختیار مسئول حقوق قرار نداده بودیم و در حال حاضر اگر نتوانیم این دسترسی را از مسئول حقوق بگیریم برای ما دردسرساز می شود. در نسخه های آتی می توانید تدبیری برای این موضوع بیاندیشید؟

    سپاس فراوان از مهندسین برنامه نویس و تیم پشتیبانی نرم افزار
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 اسفند 1398 05:48 ب.ظ
    سلام

    کاملا متوجه وضعیتی که شما با آن مواجهید هستم - اما در اکثر کاربردها (سایر استفاده‌کنندگان از سیستم) مسئول حقوق تا این اندازه محدودیت اختیار ندارد. همانطور که عرض کردم با استفاده از برنامه‌ها می‌توان به همه‌ی اطلاعات غیرمجاز شده دسترسی داشت و حتی آنها را تغییر داد - پس اگر کاربردی به اطلاعاتی دسترسی ندارد "حتما" نباید در برنامه‌ها هم به آنها دسترسی داشته باشد - خواه خودش این برنامه‌ها را نوشته باشد و خواه شخص دیگری - مهم این است که اطلاعات ممنوع شده به سهولت در آن برنامه‌ها در اختیار قرار خواهند گرفت.

    برای کاربرد اختصاصی شما و وضعیتی که پیش آمده است، اجازه دهید کمی بیشتر بررسی کنیم + با همکاران بخش پشتیبانی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند تبادل نظر کنیم. حداکثر تلاش را برای رفع مشکل خواهیم کرد؛ اما متاسفانه وضعیت مورد بحث پیش‌آگهی امیدوارکننده‌ای (برای حل مشکل) ندارد. به همین دلیل در مورد امکان رفع مشکل نمی‌توانیم نظر بدهیم.

    ار لطف شما مجددا ممنونم
    ارادت
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1400 12:11 ب.ظ

    با عرض سلاو و ادب 

    کاربر گرامی مساله مطرح شده از سمت شما ، با اضافه شدن امکانی که در نسخه 902 به سیستم اضافه شده است حل میشود . توجه داشته باشید که این رفتار برای بسیاری از کاربران مطلوب بوده است به همین دلیل روش ما برای مواجهه با این مشکل، تعریف یک اختیار جدید برای کاربران بوده است. کاربرانی که این اختیار را نداشته باشند همانند قبل محدودیت خواهند داشت و نخواهند توانست برنامه‌ها را اجرا کنند. اما کاربرانی که اختیار مزبور به آنها داده شده باشد، اگرچه کماکان نمی‌توانند هیچ کاری با رخدادهای غیرمجاز انجام دهند، به صورت استثنایی قادر خواهند بود که برنامه‌هایی که فیلدهای رخدادهای غیرمجاز در آنها بکار رفته باشد را اجرا کنند.

    این اختیار در درخت امکانات کاربران، در زیرگروه "دستمزد" قرار دارد.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه 902 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 9.02 (902) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده فرمایید.

    با تشکر

     



    ---