سلام،
امروز با تیم پشتیبانی و استقرار نوسا جلسه داشتیم، برخی از درخواستهای ما را پاسخگو بودند و برای برخی دیگر ما را به اینجا دعوت کردند تا بصورت مستقیم درخواستهای خود را با تیم تولید شرکت در میان بگذاریم. لطفا در صورت امکان درخواستهای زیر را در نسخ آتی نرم افزارها پیاده سازی کنید.
- درصورتی که در درخت تفصیلی ها و یا مراکز از عنوان تکراری استفاده کردیم سیستم هشدار داده و با توجه به میزان دسترسی کاربر، ادامه کار صورت گیرد. متوجه هستیم که امکان دارد کاربر با اسمهای مشابه همچنان ذخیره گردد و جستجو به ما کمک خواهد کرد ولیکن از آنجا که کاربران ما تغییر میکنند و آموزش آن ها زمان بر است و این امکان بخشی از خطا را برای ما رفع خواهد کرد.
- امکان تغییر و یا تجمیع تفصیلی ها و مراکز حتی پس از صدور اسناد تایید شده، این امکان قابلیت درست کردن داده قبلی غلط را به ما خواهد داد تا اطلاعات قدیمی مانند تفصیلی تکراری را پاک کنیم
- بتوان همزمان چند برگه خروج را به چند فاکتور قبل از قطعی کردن شماره فاکتور ها تبدیل کرد. تعداد برگه های ما زیاد بوده و این امکان به ما کمک خواهد کرد.
- بتوان همزمان چند سند حسابداری که تائید شده است را از حالت تائید خارج کرد و همچنین چند سند که از نرم افزارهایی مثل دریافت و پرداخت تائید شده و به حسابداری وارد شده اند را به یکباره از حالت تائید خارج کرد یا اسناد حسابداری آن را حذف کرد.
- در نرم افزار فروش این قابلیت وجود دارد که بتوان تاریخ فاکتور را به تاریخ قبل از حواله مربوطه مشخص کرد، در صورت امکان در سطح دسترسی ها این آیتم را بتوان کنترل کرد، در شرکت ما این امر باید کنترل گردد و از دید ما صدور فاکتور قبل از تاریخ حواله کاملا غلط میباشد.
- امکان محاسبه عیدی و سنوات به صورت ماهانه، فصلی و یا سالانه به انتخاب کاربر وجود داشته باشد.
با تشکر