Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 05 شهریور 1401 08:41 ق.ظ توسط chegini
جستجو در برنامه Ctrl+Alt+S
�4 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
chegini
کاربر جدید
کاربر جدید

--
02 شهریور 1401 09:03 ق.ظ

    سلام.در بحث جستجو در برنامه اگر بخواهیم یک کلمه یا عبارتی را در کل برنامه و تمام برگه ها و اسناد و ... جستجو کنیم، میتوان از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+S استفاده کرد که آیکون آن نیز در قسمت بالا سمت راست صفحه اول برنامه وجود دارد اما وقتی پنجره جستجو را بررسی میکنیم دارای 3 تب می باشد که تب سوم "جستجو در" به کاربر این امکان را میدهد که در میان تعداد زیادی چک باکس، آنجایی که مد نظر دارد را انتخاب کند تا جستجو فقط در همانجا انجام شود.. مثلا فقط نا کالاها و خدمات و ... . پس از اینکه کاربر یکبار این تنظیمات را انجام داد و جستجو انجام شد و از فرم جستجو خارج شد، اگر دوباره این فرم را باز کند خواهد دید که تنظیمات این فرم به حالت پیش فرض برنامه تغییر کرده و تنظیمات مد نظر کاربر ذخیره نشده و دوباره باید چک باکسهای دفعه قبل را انتخاب کرده و بقیه را از انتخاب خارج نماید و این درحالیست که برنامه در حالت پیش فرض چک باکسهای زیادی را تیک زده میزند و جستجو زمان بیشتری میبرد.

    حال سوال اینجاست که آیا راهی وجود دارد که تنظیمات کاربر ذخیره شود؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 شهریور 1401 09:25 ق.ظ
    سلام

    در ابتدا چنین بود که اشاره کردید. ولی کاربران فراموش می‌کردند که آن تنظیمات را تغییر داده‌اند و به همین دلیل جستجوی آنها یافت نمی‌شد و دلیل آنرا متوجه نمی‌شدند. آنچه توسط آنها عنوان شد این بود «تکمه‌ی "تمام موارد" وجود دارد و می‌توانیم با استفاده از آن همه اقلام را پاک کنیم و دوباره تعیین کنیم.»
    در ضمن امکان جستجوی بلادرنگ در فهرست اقلام "جستجو در" نیز وجود دارد.
    chegini
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    03 شهریور 1401 09:07 ق.ظ
    سلام
    در این نوع جستجویی که موضوع صحبت است امکان جستجوی بلادرنگ وجود ندارد ولی اگر هم بود، بهتر میشد اگر کاربر می توانست تنظیمات مد نظر خود را ذخیره کند و هربار برای تنظیم مجدد وقت تلف نمیشد.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 شهریور 1401 10:35 ق.ظ
    سلام

    جستجوی بلادرنگ در اقلامی که می‌توان علامت‌گذاری کردن مورد نظر من بود. وجود دارد.
    chegini
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    05 شهریور 1401 08:41 ق.ظ
    موفق باشید.


    ---