با سلام،
اگر لطف کنید با 1 حساب کاربری پرسشهای خود را در میان بگزارید خیلی بهتر است، شما تا به امروز حداقل 3 حساب در این انجمن ساخته که پیگیری موضوعها و ارتباط آنها با یکدیگر را دشوار میکند. در پاسخ به شما، در کل، درخواستهای مشتریان در زمان تصمیم گیری نوسا در هنگام ارتقا امکانات در 4 دسته قرار میگیرند:
1. درخواست غیر منطقی یا خارج از محدوده کاربرد نرمافزارهای مدیریت مالی فعلی میباشد.
2. درخواست منطقی بوده ولیکن با توجه به ساختار فعلی نرمافزارهای مالی نوسا، پیاده سازی آن امکانپذیر نمیباشد.
3. درخواست منطقی و قابل پیادهسازی میباشد ولیکن کاربرد عام نداشته و هزینه پیاده سازی، نگهداری، آموزش و پشتیبانی آن در پکیج نوسا توجیه پذیر نمیباشد.
4. درخواست منطقی بوده، کاربرد عام داشته و قابل پیادهسازی میباشد و هزینه پیاده سازی، نگهداری، آموزش و پشتیبانی آن در پکیج آماده نوسا توجیه پذیر است.
تنها دسته چهارم از درخواستها همراه با تحقیقات شرکت و امکانات جدید نوین در نسلها و نسخههای جدید نرمافزار برای اعم مشتریان ارائه میگردند. یکی از اشکالات پیاده سازی موارد غیر عمومی این است که باید برای گروه عمدهای از کاربرانی که با یک امکان بیمورد مواجه میشوند و کارشان پیچیده میشود هم توضیح داشته باشیم که چرا چنین شده است. خواستهی قبلی شما (انتخاب کالا با بارکد در مجموعه) هرچند کاربرد عمومی چندانی نداشت ولی با هزینه نهچندان هنگفتی قابل پیادهسازی بود، و مهمتر از همه اینکه پیادهسازی این امکان زیرساخت نرمافزار را چندان سنگین نکرده و عموم کاربران با وضعیت پیچیدهی زائدی مواجه نمیشوند، برای آنان اصولا مثل این است که این امکان اصلا در سیستم وجود نداشته باشد. چنین وضعی برای درگیر کردن مجموعه کالا با موجودی (کدام سال، کدام بخش، کدام انبار، با کدام اختیار کاربران در اخذ موجودی) برقرار نیست. این خواسته به هیچ وجه در یک عملیات عام، متعارف و متعادل نمیگنجد.
با ارادت