Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 22 مرداد 1398 06:50 ب.ظ توسط جلال
مشکل در ورود کد کالا توسط کد میله ای
�4 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
جلال
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 مرداد 1398 02:05 ب.ظ

    با سلام و احترام 

    درهنگام ثبت مجموعه کالا جدید در مجموعه کالا و خدمات امکان ثبت از طریق کد میله وجود ندارد، وبا توجه به اینکه کد میله کالا می تواند عضوی از کدکالا باشد بنا براین فراخوانی از کد میله ای در اکثر گزارشات و ورود اطلاعات کمک شایانی می تواند به ما برساند لذا خواهشمندم امکان اضافه کردن کد میله کالا  در قسمت تعقیر فرم پیش بینی شود خیلی ممنون می شوم و مورد دوم اینکه اگر امکان دارد ذخیره در فایل xml و فراخوانی از فایل xml  نیز اضافه شود با تشکر فراوان .    

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 مرداد 1398 02:39 ب.ظ
    سلام

    استفاده از بارکد برای انتخاب کالا صرفا در مواقعی کاربرد دارد که خود کالا به صورت فیزیکی در اختیار قرار داشته باشد - مثلا در زمان تنظیم برگه انبار. همچنین اگر انتخاب کالا صرفا یکبار قرار باشد انجام شود درگیر شدن با کد میله‌ای موردی ندارد - می‌توان از طریق نام یا کد کالا انتخاب را انجام داد. پس آنطور که ما فرض کرده‌ایم کد میله‌ای عضوی از کد کالا نیست.

    صدور و فراخوانی مجموعه‌های کالا و خدمات در فایل XML میسر است: سیستم / ایجاد فایل صادره / اطلاعات انبار / مجموعه‌های کالا و خدمات
    جلال
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 مرداد 1398 03:17 ب.ظ

    با سلام مجدد خدمت آقای مومنی

    عرض کنم طبق فرامیش شما  دقیقا به همین شکل می باشد مااز روی بارکد کالا که روی محصول ما می باشد می خواهیم کد کالا را فراخوانی کنیم منتها چون تعداد کالای ما زیاد است وارد کردن از طریق کد کالا مشکل می باشد و اگر لطف کنید این فیلد را اضافه کنید قطعا کمک شایانی به ما کرده اید با تشکر 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 مرداد 1398 04:11 ب.ظ
    سلام

    یعنی در حین تعریف "مجموعه کالا" به صورت فیزیکی کالاها را در اختیار دارید و می‌توانید از بارکد استفاده نمایید؟ ضمن اینکه به نظر می‌رسد با تعداد زیادی کالا و مجموعه سر و کار دارید... این وضعیت بسیار بسیار نادر است - معمولا مجموعه‌ها (برای عملیات ستادی و گزارش‌گیری یا به عنوان کالاهای مرتبط) بدون دسترسی فیزیکی به کالاها (و امکان استفاده از بارکد) و فقط یکبار (یا به دفعات کم) تعریف می‌شوند.

    با این همه بررسی خواهیم کرد و اگر میسر باشد امکان انتخاب کالا از طریق بارکد را اضافه خواهیم کرد.

    ارادت
    جلال
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 مرداد 1398 06:50 ب.ظ

    تشکر



    ---