با سلام
در چندین مورد دیده شده که کاربران از نرم افزار حسابداری برای دریافت پرداخت و یا فروش استفاده می کنند! بدین معنی که مثلا فاکتورهای فروش یا چکهای دریافت پرداخت را در حسابداری ثبت می کنند و در قسمت شرح سند توضیحات را وارد می کنند که مثلا فاکتور شماره 200 یا چک پرداختنی به شمارهء....
حال سوالی که معمولا پرسیده می شود این است که آیا برنامه امکانی دارد که اگر مثلا برای بار دوم در شرح سند وارد می کنیم فاکتور شماره 200 هشدار دهد که تکراری است؟!!!
و اما پاسخ این سوال: نخــــــــــــــیر! برنامه نمی تواند به صورت هوشمند پیدا کند که کدام شرح تکراری است و پیشنهاد می شود از نرم افزار های دریافت پرداخت و یا فروش استفاده شود به جای اینکه در حسابداری از فیلد شرح استفاده شود!
لطفا اگر نظر یا پیشنهادی برای این کاربران وجود دارد که کمک می کند تا راحتتر با نوسا کار کنند بفرمایید