با سلام احتراما با توجه به اینکه در سیستم نوسا تفصیلی ها دارای کلاس بندی مانند اشخاص و حساب بانکی و قرارداد و پروژه هستند . که تنها در بخش پروژه چند آیتم اضافی برای تکمیل اطلاعات دارند پیشنهاد بنده این است که باتوجه به اینکه سایر کلاس های تفصیلی نیز دارای اطلاعاتی هستند که به همراه خود می توانند انتقال دهند به عنوان مثال حسابهای بانکی نوع و شماره حساب بانک و شعبه و یا در قرارداد ها تاریخ شروع و انقضا قرارداد نوع قرارداد و ...می توان تعریف کرد و با توجه به عمومی بودن این مسایل می توان برای هر بخش چند آیتم ثابت و چند آیتم متغیر (از هر فرمت یک عدد مثلا آیتم عدد و تاریخ و ....به مشابه format cell) به عنوان اطلاعات تکمیلی تفصیلی داشته باشیم البته بعضی از آیتم ها در دفتر تلفن وجود دارد ولی وقتی یک تفصیلی مثلا در قالب قرارداد وجود دارد در دفتر تلفن به شخص مورد قرارداد می توان پیوند زد درحالیکه برای این قرارداد آیتم های زیادی قابلیت تعریف را دارد
باتشکر از گروه نوسا
ممنون میشم اگر در این خصوص برنامه ای داشته باشید و اطلاع رسانی کنید
ممنون از پاسخگوییتون و پیگیری و برنامه بسیار خوبتان
جسارتا امکان پیاده سازی خاص بصورتی که عرض کردم وجود دارد یا خیر؟؟