Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 03 شهریور 1400 05:59 ب.ظ توسط momeni
تغییر محدوده زمانی شاخص عملکرد نمودار
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
Tamadon
کاربر
کاربر

--
03 شهریور 1400 03:54 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مومنی و تیم محترم برنامه نویسی و سپاس خالصانه  بابت گزارشات محوری اضافه شده در نسخه ی جدید که تحولی شگرف در گزارشگیری های  مالی می باشد.

    در گزارشات محوری جامع مالی از شاخص عملکرد ( نمودار ) استفاده کردیم برای محاسبه ی سود و زیان شرکت . نمودار بر مبنای تاریخ (ماه و سال ) طراحی شده است  گزارشی عالی حاوی سود و زیان  ماهانه از سیستم استخراج میکنیم (البته قبلا این گزارش هم وجود داشت ، فقط جهت تست شاخص عمکرد (نمودار ) مثال سود و زیان را عنوان کردم )... تا اینجا همه چی عالی و بر وفق مراد.زمانی که محدوده ی گزارش را بر روی تمام سالهای مالی می گذاریم می خواهیم سود و زیان تمام سال ها را با هم مقایسه کنیم در این نمودار نمی توان پارامتر تاریخ را به سال تغییر داد و باید یک نمودار مجزا بر حسب سال تعریف کنیم آیا امکان تغییر محدوده های زمانی در یک نمودار امکان پذیر نیست؟

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1400 05:59 ب.ظ
    سلام

    خیلی از لطف شما ممنونم - مایه دلگرمی ما هستید

    با توجه به پیچیده بودن (بسیار زیاد) محاسبات مربوط به شاخص‌های عملکرد، نحوه‌ی تفکیک "زمان" فقط یک مولفه‌ی بازنمایی نیست و محاسبات مربوط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل امکان تغییر آن در زمان اجرا وجود ندارد. در نمودارها و گزارش‌های محوری چنین نبوده و تفکیک زمان فقط در بازنمایی داده‌ها (که به صورت ثابت برحسب تاریخ محاسبه شده‌اند) تاثیر دارد و به همین دلیل در اجرا هم می‌توان آنرا تغییر داد.

    ارادت


    ---