Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 04 اسفند 1397 04:31 ب.ظ توسط momeni
تلفیق اسناد
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
S.gholami
کاربر
کاربر

--
04 اسفند 1397 01:41 ب.ظ
    سلام

    در زمان تلفیق اسناد اگر سندهای تائید شده دریافت و پرداخت در بین اسناد قرار بگیرد با پیغام خطا مواجه می شویم حال نیاز به شرطی داریم تا بتوانیم اسناد تائید شده دریافت و پرداخت را از گزارش خارج  کنیم چه راهکاری پیشنهاد می کنید ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 اسفند 1397 04:31 ب.ظ
    سلام

    روش سیستمی وجود ندارد. اما قاعدتا تلفیق اسناد باید بسیار بسیار حساب شده و با تسلط کامل برروی سندهایی که مشغول تلفیق آنها هستید انجام شود. در این مورد قاعدتا شخص تلفیق کننده باید سندهای انتخاب شده را دقیقا بشناسد. برای شناسایی مثلا شرح عمومی سند قابل توجه است. اینکه بدون دقت کافی صرفا تعدادی سند انتخاب و تلفیق شوند اصلا مورد نظر ما نبوده است (که بخواهیم این عملیات را با تنظیم شرط تسهیل کنیم). ضمن اینکه کشف موارد اشکال در سند(های) انتخاب شده نه با توجه به سند حسابداری بلکه با بررسی سایر اقلام اطلاعاتی مرتبط با سند انجام می‌شود - مثلا برگه‌های هزینه، رسیدها و اسناد سایر نرم‌افزارها کنترل می‌شوند و اگر مربوط به سند مورد نظر باشند خطا داده می‌شود (برعکس آنچه در اینجا مورد نیاز است).

    با هر خطا، مکان‌نما برروی سندی که اشکال دارد قرار داده می‌شود و قاعدتا با یک Ctrl+Click برروی همان سطر و تکرار فرمان تلفیق مشکل رفع می‌شود.


    ---