Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 26 مرداد 1401 09:31 ق.ظ توسط روزبه
عدم باز شدن سیستم
�10 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
ناهید پیمد
کاربر جدید
کاربر جدید

--
04 آبان 1400 10:56 ق.ظ

    با سلام . سیستم هدیه نوسا من پیغام میده که اطلاعات قابل درج در سیستم هدیه نوسا xp دارای محدودیت است جمع تعداد سطرهای اسناد در هر سال مالی نباید بیشتر از 5000 باشد . -- وقتی تصویب رو میزنم پنجره بسته میشه و کل گزینه های من غیر فعاله و نمیتونم سیستمم رو باز کن کلا. ممنون میشم بفرمایید چه کاری باید انجام بدم . 

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 آبان 1400 11:34 ق.ظ

    با سلام، 

     

    هدیه نوسا این قابلیت را به شما نخواهد داد که بیش از 4 سند در روز، 5000 سطر سند و یا 400 سند در سال اطلاعات در آن ذخیره کنید. در زمان ثبت سند به روش‌های مختلف سیستم همواره جلوی شما را خواهد گرفت و شما هرگز نباید بتوانید در هدیه بیش از گنجایش نرم افزار داده داشته باشید.

     

     

    در صورتی که شما پایگاه داده‌ای که از نسخه خریداری شده نرم‌افزار استفاده کرده و داده در آن موجود است با استفاده از فایل پشتیبان به هدیه نوسا منتقل کنید، از آنجا که سیستم محدودیت‌های خود را کنترل می‌کند شما قابلیت استفاده از آن پایگاه را در هدیه نخواهید داشت، گمان می‌کنیم این شرایط اکنون برای شما پیش آمده. اگر چنین است، لطفا از نسخه خریداری شده جهت استفاده از داده استفاده نمایید، هدیه مناسب استفاده شما نمی‌باشد. برای کنترل این موضوع لطفا از منوی مدیریت هدیه نوسا گزینه ذره بین را انتخاب کرده و عکسی از صفحه باز شده برای ما ارسال کنید. 

     

     

     

    در صورتی که به هر دلیلی شما توانستید بدون وجود پایگاه نسخ خریداری شده سند مازادی بر محدودیت‌های هدیه در آن ذخیره کنید، لطفا اعلام کنید چگونه؟ تنها راه حل چنین شرایطی حذف سند اضافه بر محدوده توسط تیم ما و ارسال پایگاه اصلاح شده به همراه اکسل سند مازاد می‌باشد، ولیکن از آنجا که هدیه ثبت سند را کاملا کنترل می‌کند، نیازمند آن هستیم که اعلام بفرمایید چگونه داده مازاد بر حجم موجود در این نر‌م‌افزار ثبت شده که حال با این مشکل مواجه شدید. 

     

    با ارادت

    ناهید پیمد
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    04 آبان 1400 01:56 ب.ظ
    ممنون از پاسختون .
    سیستم به من اجازه ذخبره سند نداد و من مجبور شدم سال مالی جدید ایجاد کنم و در دوره جدید ثبت سند داشته باشم . یعنی در دوره ای که با این پیغام خطا مواجه شدم هیچ سند اضافه ای ثبت نشده است . فقط اینکه من یه تعداد سند پیش نویس داشتم که به من اجازه تایید و ذخیره نداد .
    ناهید پیمد
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    04 آبان 1400 01:57 ب.ظ

    سلام

    پيوست ها
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    04 آبان 1400 02:57 ب.ظ

    با سلام و احترام

    لطفا به منظور بررسی بیشتر، از پایگاه خود پشتیبان تهیه نموده و به آدرس accsupport@nosasoft.ir ارسال نمایید

     

    با سپاس

    ناهید پیمد
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    05 آبان 1400 09:43 ق.ظ

    ارسال شد . 

    سپاس

    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 آبان 1400 03:28 ب.ظ

    با سلام و احترام

     

    لطفا با واحد پشتیبانی شرکت (سجادی - داخلی 160) تماس بگیرید

     

    با سپاس

    lenovo
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 آبان 1400 06:38 ب.ظ
    سلام وقت بخیر.هنگام اجرای نرم افزار وقتی اتصال به سیستم هدیه نوسا رو میزنم میگه auto close در تنظیمات پایگاه اطلاعات داده ای علامت گذاری شده است؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 آبان 1400 09:46 ق.ظ

    با سلام، 

    لطفا برای موضوع جدید از امکان ایجاد موضوع جدید در انجمن مربوطه استفاده کنید. خطای دریافتی شما:


    "گزينه Auto Close در تنظيمات پايگاه اطلاعاتي علامت‌گذاري شده است.
    براي رفع اين مشكل، از امكان "آزمايش صحت پايگاه اطلاعاتي" در برنامه Admin استفاده نماييد."

     

    مدیریت سیستم هدیه را باز کرده، در منوی عملیات روی گزینه آزمایش صحت پایگاه اطلاعاتی کلیک کنید. 

     

    با ارادت

    ناهید پیمد
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 مرداد 1401 01:19 ب.ظ
    با عرض سلام مجدد
    و خسته نباشید
    من متاسفانه مجدد با همون پیغام خطای قبل مواجه شدم که تصویرش رو در بالا فرستادم . و از سیستمم نمیتونم استفاده کنم .
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    26 مرداد 1401 09:31 ق.ظ

    با سلام،

    در آبان 1400 همزمان با اعلام مشکل برای اولین بار توسط شما به شرکت، پس از دریافت پایگاه شما و تست های متعدد، قابلیت ذخیره بیش از 5000 سطر سند در یک سال و از کار اندازی سیستم بدون ورود به SQL و یا دستکاری متعدد با سال مالی در ادمین ممکن نبود، ولیکن در پایگاه داده شما تجمیع اسناد به بیش از 5000 سطر در سال رسیده بود که نحوه ثبت آخرین سند قابل پیگیری نبود، جهت همکاری پس از هماهنگی با شما و توضیح مجدد و تکمیلی محدودیت ها و تلاش ناموفق برای پیدا کردن نحوه ثبت سند توسط شما، آن سند حذف گردید و اکسل سند برای شما ارسال شد. دقت بفرمایید، پیغام ثبت یک سند پیش نویس پس از رسیدن به 5000 سطر به شکل زیر است:

    اگر تلاش کنیم و یک سند را به سال دیگری ذخیره کنیم و سپس تاریخ آن را تغییر دهیم و یا از هر روش دیگر استانداردی (که ما تست کردیم و یا شما در سال 1400 اعلام کردید) تعداد سطر ها در یک سال را افزایش دهیم دوباره با پیغام مشخص مشابهی مواجه خواهیم شد:

    از آنجا که ابزار و فراخوانی و درگاه های دیگر هم در هدیه غیر فعال می‌باشند، در تست های ما در آبان 1400 راهی جهت از کار انداختن سیستم بدون ورود مستقیم به پایگاه داده در نسخه 10.02 پیدا نشد. این بار نسخه 11.02 هم مجدد با پست جدید شما تست گردید. اگر نسخه شما هنوز قدیمی تر از 10.02 است، همانطور که در سال 1400 اعلام شد، لطفا همواره از نسخ آخر هدیه استفاده کنید.

    البته در یک روش بسیار خاص عملکرد جلوگیرنده اعلامی شما امکان پذیر است، که آن مورد هم توسط شما در سیستم بوجود می‌آید و هم توسط شما قابل اصلاح است... سیستم همواره از ثبت سطر و سند مازاد توسط شما جلوگیری می‌کند ولیکن این قابلیت در ادمین وجود دارد که سال مالی توسط شما تغییر کند، نمونه مراحل را با هم مرور کنیم:

    1. سال مالی شما از 1400/04/01 در ادمین تنظیم شده.

    2. شما یک سند 4999 سطری در تاریخ 1401/02/02 ثبت می‌کنید و هیچ سند دیگری در آن سال مالی (1400-1401) ندارید.

    3. شما یک سند 3 سطری در تاریخ 1401/05/02 ثبت می کنید و هیچ سند دیگری در آن سال مالی (1401-1402) ندارید.

    با این توضیحات شما در مجموع 4999 سطر در سال مالی 1400-1401 و 3 سطر در سال مالی 1401-1402 ثبت کردید... سیستم کار می‌کند.

    4. شما در ادمین سال مالی را تغییر می‌دهید (احتمالا به این دلیل که سیستم برای استفاده شما ساخته نشده و جهت استفاده بیش از محدوده آن مجبور به تغییر سال مالی هستید...) فکر کنید سال مالی واقعی شرکت 1401/01/01 می‌باشد... با این تغییر در مدیریت نوسا شما دو سند را به یک سال مالی انتقال دادید و همزمان با باز شدن هدیه و کنترل داخلی آن با پیغامی مانند این عکس مواجه خواهید شد:

     

    به احتمال زیاد، این نحوه عملکرد شما بوده، راه حل موجود برای شما برگشت ادمین به سال مالی قبلی و حذف سند است. متاسفانه دریافت و پاک کردن اسناد از پایگاه های هدیه و ارائه خدمات پشتیبانی خارج از راهنمایی در این انجمن ها و همچنین استفاده از سیستم فراتر از پارامتر های محدود کننده سطرها و اسناد، خارج از ضوابط نرم‌افزار هدیه رایگان نوسا می‌باشد. در سال 1400 صرفا جهت پیگیری نحوه ورود داده بیش از محدوده تنظیم شده و تلاش برای پیدا کردن مشکل در سیستم، اطلاعات از شما دریافت شد و پیگیری های همکاران بدون پیدا کردن مشکلی در ساختار ختم شد. از آن تاریخ اعلام شد که لطفا از ذخیره تجمیع اسناد بالای 5000 سطر در سال به هر روشی خودداری کنید. اینبار متاسفانه با توجه به محدودیت های هدیه و عدم امکان حذف اسناد مکرر توسط پرسنل پشتیبانی مشتریان در نرم‌افزار هدیه کاری از دست ما بر نمی‌آید. با توجه به حجم استفاده شما از این نرم‌افزار رایگان، پیشنهاد می‌گردد که نسخه اصلی نرم‌افزار و یا نسخه ابری آن خریداری گردد، زمانی که شما برای دور زدن محدودیت‌های سیستم صرف می‌کنید بارها از هزینه نرم‌افزار گران‌تر است... 

     

    با ارادت 



    ---