Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 14 تیر 1400 08:28 ق.ظ توسط m.nikkhah
ردیابی فاکتور فروش یا خدمات در موارد تحویل امانی
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
رضا آشتی جو
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 تیر 1400 01:15 ب.ظ

    بعضا کالاهائی از طرف مشتری برای پاره ای خدمات به کارخانه ارسال که تحت رخداد دریافت امانی در ابنار ثبت می گردد وپس از انجام پاره ای خدمات تحت رخداد تحویل کالای امانی به مشتری عودت می گردد در قسمت حسابداری فروش برای این نوع خدمات فاکتور اجرت خدمات صادر می گردد ولی امکان ارتباط با رخداد تحویل فروش و کنترل فرایند وجود ندارد. لطفا بفرمائید چگونه می توان همانطوری که در گزارش فهرست رخدادهای درخواست ارتباط درخواست و تحویل و مقادیر فاکتور شده و نشده را مشخص می نماید در این مورد نیز ارتباط کالای تحویل شده و فاکتور شده و فاکتور نشده را مشخص کنیم ؟

    m.nikkhah
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    14 تیر 1400 08:28 ق.ظ

    با سلام و احترام

    فاکتورهای فروش از دو قسمت سطرهای اصلی و جنبی تشکیل شده اند، ارتباط رخدادهای این دوقسمت با انبار به شرح زیر می باشد:

    در قسمت سطرهای اصلی، سطرهای برگه فروش با رخدادهای از نوع فروش انبار در ارتباط هستند و در قسمت سطرهای جنبی سطرهای برگه فروش با رخدادهای از نوع مصرف انبار در ارتباط هستند.

    در قسمت سطرهای اصلی برگه فروش درج بهای فروش الزامی است و نمی توان سطرهایی با بهای صفر درج کرد اما در قسمت سطرهای جنبی بهای فروشی وجود ندارد.

    با توجه به مطالب مطرح شده، می توان از رخدادهایی از نوع مصرف در زمان درج حواله انبار استفاده کرد و آنها را در فاکتور فروش در قسمت های سطرهای جنبی در کنار خدمات ارائه شده درج کرد و گزارشات لازم با توجه به شرایط مورد نظر دریافت کرد.



    ---