باور بفرمایید شناخت ما از قوانین و ضوابط خود بیشتر از شما میباشد، هیچ راهکار دریافت خدمات رایگانی برای مشتریان نسخ و نسلهای قدیمی نرمافزار موجود نیست و "این سامانه صرفاً جهت پشتیبانی، آموزش و رفع اشکال موارد عام نسخ و نسلهای بروز نرمافزارهای نوسا، مخصوص کاربران ثبت نام شده (برای نرمافزار هدیه) و مجموعههای دارای خدمات پشتیبانی بروز (برای عموم مشتریان) بصورت محدود تا زمانی که در استراتژی شرکت نوسا باشد در دسترس افراد ثبت نام شده و تایید شده خواهد بود."
درست است که بیشتر موضوعهای عام در این انجمنها باز بوده و کنترل و محدود کردن عموم انجمنهای پورتال صرفا به مشتریان بروز نوسا تا به امروز بخشی از استراتژی این شرکت نبوده، ولیکن این تصمیم داخلی ممکن است در هر زمان به اراده شرکت نوسا تغییر کند. در هر صورت، رفع مشکلات شما در این پورتال و یا از هر درگاه دیگری بدون وجود آخرین نسخه و پشتیبانی فعال توسط کارشناسان نوسا امکان پذیر نیست، از آنجا که ما در شرکت نوسا ضوابط فروش و خدمات پس از فروش را آماده کردیم، به شما اطمینان میدهم ما با ضوابط و قوانین خود کاملا آشنا هستیم.
با ارادت