چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 خرداد 1397 09:16 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
نمونه ای از فیش حقوقی چاپی
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
f.rabiezadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
05 خرداد 1397 08:26 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب 

    تصور کنید می خواهیم فیش حقوقی مشابه فیشی که در تصویر دیده می شود در سیستم داشته باشیم

    جهت این کار ابتدا دو فرم خام لینک شده در زیر را دانلود کنید. ( کلیک راست و Save as ) نمائید

    فرم چاپی

    مجموعه ستون

     

    سپس از طریق مراحل زیر این دو فرم را در نوسا فراخوانی میکنیم.

    ابتدا برنامه نوسا را باز میکنیم و در پایگاه حقوق دستمزد وارد میشویم. سپس منو سیستم را باز کرده و گزینه تنظیمات سیستم برای تمام کاربران را انتخاب میکنیم .

    در پنجره باز شده مطابق شکل زیر پیش فرض فرم های چاپی و بعد فیش حقوق را انتخاب میکنیم. و در پنجره بعد چک باکس استفاده از پیش فرض نوسا را بر میداریم و سپس روی تعریف فرم چاپی دبل کلیک می نمائیم.

     

     

    در پنجره باز شده مطابق شکل زیر روی گزینه فراخوانی تعریف فرم چاپی از فایل صادره که با فلش قرمز مشخص شده است کلیک میکنیم.

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 08:40 ق.ظ


    در صفحه باز شده
    formchappi  از دو موردی که اول این پست دانلود نموده را انتخاب کرده و سپس open را  می زنیم.


     

    سپس پنجره تعریف فرم چاپی را میبندیم و روی مجموعه ستون دبل کلیک میکنیم. و در پنجره باز شده گزینه فراخوانی تعریف مجموعه ستون از فایل صادره را انتخاب میکنیم.

     

    در پنجره باز شده formsotoni  از دو موردی که اول مطلب دانلود نمودید را انتخاب کنید و open را بزنید.

     



    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 08:47 ق.ظ

    در پنجره بعد مطابق شکل زیر فرم چاپی که قبلا فراخوانی کردیم را به نام "فیش حقوق" انتخاب میکنیم.


     

    سپس در ادامه پنجره تعریف مجموعه ستون را می بندیم و تعریف فرم چاپی را باز میکنیم و روی فرم "فیش حقوق" دبل کلیک میکنیم. در پنجره بعد مطابق شکل زیر ایجاد مولفه "فهرست فیلد" را می زنیم.و سپس روی فضای خالی پائین قسمت کارکرد کلیک میکنیم.

     

     

    پنجره ای باز می شود در این پنجره علامت + را میزنیم.

     

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 08:50 ق.ظ

    در پنجره بعد تعداد روزهای کارکرد را انتخاب میکنیم در اینجا دقت میکنیم که حتما فیلد "اح" یا "MA" را انتخاب کرده باشیم و بعد از تب عنوان، عنوان دلخواه را پر میکنیم.

     

    نکته مهم : با توجه به اینکه هر فیلد در هر پایگاهی متفاوت می باشد مثلا ممکن است در یک پایگاه کارکرد MA3 باشد و در پایگاه دیگری کارکرد MA26  لذا دقت فرمائید فیلدهای استفاده شده در این پست با فیلدهای پایگاه شما مطابقت ندارد

     

     

    در نهایت تصویب میکنیم و مجدد علامت + را میزنیم . در پنجره بعد تعداد روزهای مرخصی را انتخاب میکنیم و مجدد دقت میکنیم فیلد "ا ح" انتخاب کرده باشیم.


     

    سپس تصویب میکنیم. و به همین ترتیب باقی موارد مربوط به کارکرد که مایل هستید در فیش بیاید را با زدن علامت + و اضافه کردن فیلدها در فرم اضافه میکنیم.درنهایت مطابق شکل زیرروی گزینه جانمایی کلیک میکنیم.

     

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 08:56 ق.ظ

    و در پنجره بعد مطابق شکل زیر عرض ستون عنوان را 25 قرار میدهیم و تصویب میکنیم.

     

    حال میخواهیم برای قسمت "مزایا" فهرست فیلد اضافه کنیم و فیلدهای مورد نظرمان را اضافه کنیم. مطابق شکل زیر مجدد گزینه فهرست فیلد را انتخاب کنید و روی قسمت خالی پائین مزایا کلیک میکنیم و در پنجره بعد علامت + را میزنیم.

     

    در پنجره بعد برای مثال حق مسکن را انتخاب میکنیم در اینجا دقت میکنیم که حتما فیلد "اح" یا "MA" را انتخاب کرده باشیم و بعد از تب عنوان، عنوان دلخواه را پر میکنیم.

     

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 09:06 ق.ظ

    تصویب میکنیم و مجدد + را میزنیم و سپس در پنجره بعد برای مثال مبلغ بن را انتخاب میکنیم در اینجا دقت میکنیم که حتما فیلد "اح" یا "MA" را انتخاب کرده باشیم و بعد از تب عنوان، عنوان دلخواه را پر میکنیم.

     

     

    سپس تصویب میکنیم. و به همین ترتیب باقی موارد مربوط به کارکرد که مایل هستید در فیش بیاید را با زدن علامت + و اضافه کردن فیلدها در فرم اضافه میکنیم.درنهایت مطابق شکل زیرروی گزینه جانمایی کلیک میکنیم.

     

    نکته: دقت نمائید تمام فیلدهایی که در جمع حقوق و مزایای شما دخیل می باشند در این قسمت آورده شود در غیر این صورت جمع حقوق و مزایای انتهای فیش با جمع دستی تک تک فیلدها برابر نمی شود!

     

    و در پنجره بعد عرض ستون عنوان را 25 قرار میدهیم و تصویب میکنیم.

    به همین ترتیب برای موارد کسورات و احکام از مولفه فهرست فیلد استفاده میکنیم و با علامت + فیلد های مورد نظرمان را اضافه میکنیم.


    در مرحله بعد مطابق شکل "ایجاد مولفه فیلد" را میزنیم و روی قسمت جمع مزایا کلیک میکنیم.

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 09:13 ق.ظ

    و سپس فیلد "مزایا " را انتخاب میکنیم و عنوان را اصلاح میکنیم.

    در مرحله بعد مطابق شکل "ایجاد مولفه فیلد" را میزنیم و روی قسمت جمع کسورات کلیک میکنیم.


    و بعد فیلد "جمع کسورات " را انتخاب میکنیم و عنوان را اصلاح میکنیم.

    در مرحله بعد مطابق شکل "ایجاد مولفه فیلد" را میزنیم و روی قسمت خالص پرداختی کلیک میکنیم.


    و بعد فیلد "خالص پرداختی " را انتخاب میکنیم و عنوان را اصلاح میکنیم.

     

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    05 خرداد 1397 09:16 ق.ظ

    در نهایت از منوی بالای صفحه در ابزار طراحی دخیره تعاریف را بزنید و بعد پنجره فیش را ببندید.


     

    و درنهایت در حالی که تیک "استفاده از پیش فرض نوسا " را برداشته ایم ، فرم پیش فرض را روی فرم ساخته شده میگذاریم و تصویب میکنیم.


    با تشکر.

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.