چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 آبان 1397 11:24 ق.ظ توسط momeni
صدور احکام پرسنلی با توجه به الزام کد ساختار سازمانی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
srash
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 آبان 1397 11:14 ق.ظ

    ضمن عرض سلام.

    مبنای صدور احکام پرسنلی درختواره سازمانی می باشد از اینرو در بخش مشخصات پرسنلی گزینه ای به نام الزامی در سیستم قرار دارد که کدهای انتخابی آن از بخش درختواره سازمانی می باشد ولی موضوعی که وجود دارد

    الف:یک پست از درختواره را می توان به چند نفر تعلق میگیرد که در خواست می گردد هر پست که دارای کد ویژه است صرفا برای یک نفر اختصاص داده شود(در صورت عدم طراحی حداقل هشدار داده شود)

    ب:صدور احکام پرسنلی منوط به داشتن این کد باشد

    از ثمرات این گزینه گزارش در مورد پست های خالی و پرسنلی که در ساختار جانمایی نشده اند می باشد که از گزارش های بسیار حیاتی برای یک سازمان می باشد.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 آبان 1397 11:24 ق.ظ
    سلام

    واحدهای سازمانی در این سیستم "به هیچ وجه" به منظوری که مورد اشاره‌ی شما قرار گرفت طرح و پیاده‌سازی نشده‌اند و برای اکثر قریب به اتفاق کاربران سیستم (سایز سازمان‌ها و شرکت‌ها) چنین کاربردی ندارند. خواسته‌ی شما متاسفانه قابل پیاده‌سازی نیست. واحدهای سازمانی با پست‌های سازمانی متفاوت هستند ضمن اینکه وجود فقط یک نفر در هر پست عمومیت ندارد.

    برای بدست آوردن واحدهای سازمانی بدون پرسنل می‌توانید از آمار پرسنل در هر واحد سازمانی (گونه‌ای از گزارش سرجمع) استفاده فرمایید.
    برای بدست آوردن فهرست پرسنلی که واحد سازمانی به آنها نسبت داده نشده است می‌توانید در "شرایط" از عملگر شرط "وجود ندارد" استفاده کنید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.