چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 اردیبهشت 1394 01:09 ب.ظ توسط j-esfahani
پیش فرض برگه درخواست - در روش ثبت فاکتور معکوس
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
17 اردیبهشت 1394 01:04 ب.ظ
    سلام - پس از تغییرات در برگه های درخواست پیش فرض و تعریف برگه های جدید درخواست ، در زمان ثبت فاکتور معکوس ، سیستم پیغام میدهد که برگه درخواست را می بایست از در "تنظیمات فروش" و ... انتخاب کنید . داخل کشوی نوع برگه درخواست ، هیچ نوع برگه ای وجود ندارد . با دفتر کرمان تماس گرفتم ، مثل اینکه چون برگه های پیش فرض درخواست را حذف کردم ، برگه های جدید را نمایش نمیدهد . لطفا بنده را راهنمایی فرمایید . باتشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 اردیبهشت 1394 11:10 ق.ظ
    سلام

    اگر نوع برگه درخواست پیش‌فرض را حذف کرده باشید، مشکلی نیست - صرفا اولین برگه فهرست بازنمایی خواهد شد.

    اگر فهرست انواع برگه درخواست خالی نمایش داده می‌شود به این معنی است که هیچیک از انواع برگه درخواست برای انتخاب در اینجا مناسب نیستند. توجه فرمایید که فقط انواعی از برگه درخواست به عنوان پیش‌فرض قابل قبول‌اند که در آنها رخدادهای فروش و / یا مصرف (برای سطرهای جنبی) مجاز دانسته شده باشد. آیا ممکن است که در هیچیک از انواع برگه درخواست این رخدادها مجاز نبوده باشند؟

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    19 اردیبهشت 1394 01:09 ب.ظ
    سلام آقای مومنی

    درست شد

    تیک فروش و مصرف(هر 2) در رخداد های مجاز برگه میبایست زده شده باشد. تا برگه دیده شود (البته چندین برگه هم میتونه در انتخاب برگه پیش فرض وجود داشته باشد)

    خیلی ممنون از راهنمایی شما
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.