چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 دی 1398 01:13 ب.ظ توسط momeni
استفاده از بارکد
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m1349
کاربر جدید
کاربر جدید

--
01 دی 1398 07:44 ق.ظ

     سلام  آقای مومنی

    اگر خاطرتان باشد اینجانب خواسته بودم در مجموعه کد کالا از کد میله ای استفاده کنم چون باتوجه به فعالیت شرکت ما (ریسندگی و بافندگی و پوشاک جامعه ) بسیار از بارکد استفاده می شود چون کد کالای ما دارای طبقات زیادی می باشد درنتیجه ثبت آن کمی مشکل است شما فرمودید بررسی می شود ودر ورژن بعدی گنجانده می شود ولی در 802 هم ایجاد نشده بود . البته لازم به توضیح است که ایجاد بارکد در یک نرافزار بسیار سود مند است و شما هم در نرم افزار نوسا به این مطلب توجه کرده اید ولی متاسفانه اسفاده از آن بسیار کم رنگ است.با تشکر

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 دی 1398 01:13 ب.ظ
    سلام از بنده

    موردی که جنابعالی فرمودید احتمالا مربوط به لینک زیر است

    http://accsupport.nosa.co...ft/2678/Default.aspx

    در تاریخ 22 مرداد 98.

    نسخه‌ی 802 در اردیبهشت ماه 98 ارائه شده است و طبیعتا این نکته در آن دیده نشده است.

    در مورد اینکه عدم استفاده از بارکد در حین تعریف مجموعه‌ی کالا تا چه حد منجر به "کم‌رنگ" شدن آن می‌شود، البته، با هم اختلاف نظر داریم - اما همانطور که 3 ماه پیش هم عرض کردم قرار شد روی آن کار کنیم.

    درخواست شما را بررسی و پیاده‌سازی کرده‌ایم و حتما در نخستین نسخه‌ی بعدی در اختیار خواهد بود. تاریخ ارائه‌ی آن در اختیار و اطلاع من نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.