چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 اردیبهشت 1398 12:04 ب.ظ توسط momeni
ذخیره کردن برگه های انبار با ردیفهای خالی
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
روکا سرام
کاربر جدید
کاربر جدید

--
24 اردیبهشت 1398 12:07 ب.ظ

    ذخیره کردن برگه های انبار با ردیفهای خالی بخصوص درخصوص برگه خروج کالا مشکل ساز است چرا که بعد از صدور فاکتور اپراتور میتواند برگه خالی را ویرایش نماید و توالی فاکتور فروش را با تاریخ بهم خواهد زد

    لذا ضروری است امکان ذخیره خالی برگه های انبار بخصوص برگ خروج وجود نداشته باشد

    با تشکر شرکت روکا سرام

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 اردیبهشت 1398 01:56 ب.ظ
    سلام

    توالی تاریخی صرفا باید بین فاکتورهای فروش (به خودی خود) برقرار باشد که این وضعیت توسط سیستم با قطعی کردن فاکتورها (شماره‌دار کردن آنها) رعایت می‌شود. در مورد توالی تاریخی برگه‌های خروج (اینکه حتما برگه‌ها به ترتیب صدور فاکتور شوند) هیچ حکمی وجود ندارد و در بسیاری از کاربردها، حتی، لازم است که این توالی رعایت نشود.

    برگه‌ی خالی توسط خود کاربران به صورت خالی ذخیره می‌شود و ممانعت از این کار اصلا رافع مشکل نیست: فرض کنید ما از ذخیره‌ی برگه‌های خالی ممانعت کنیم؛ کاربرانی که از این ویژگی استفاده می‌کنند می‌توانند یک رخداد خروج موقتی (و بی‌معنی و بی‌خودی) در برگه درج کنند و آنرا ذخیره کنند و در ادامه به همان صورتی که برگه‌ی خالی را ویرایش می‌کردند، این برگه‌های "غیرخالی" را نیز ویرایش نمایند؛ رخداد موقتی و بی‌خودی را حذف کنند و به همان صورتی که از قبل عمل می‌کرده‌اند ادامه دهند.

    به علاوه، ذخیره‌ی برگه‌ی خالی ابزار مناسبی برای اختصاص شماره برگه و شماره سند به برگه‌ها است که از قضا در محیطهایی که کاربران متعدد همزمان کار می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد. درنتیجه حتی "ضروری است امکان ذحیره‌ی برگه‌های انبار خالی وجود داشته باشد"

    ارادت
    روکا سرام
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    25 اردیبهشت 1398 04:12 ب.ظ
    سلام
    لطفا" به این مسئله توجه داشته باشید ما نیاز داریم فاکتورهایمان را همان روز که برگ خروج صادر میشود به مشتری ارائه دهیم (بصورت رسمی یعنی با شماره و تاریخ )و از آنجا که نیاز داریم بابت هر خروجی انبار یک فاکتور با همان شماره داشته باشیم (جهت کنترل) در زمانی که خروجی انبار با ردیف صفر وجود دارد فاکتور صادره صفر خواهد بود و بی معنی است
    دراین خصوص چه باید کرد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 اردیبهشت 1398 04:34 ب.ظ
    سلام

    عرض کردم - روش این است که برگه‌ی خروج خالی تنظیم نفرمایید (همانطور که پیش از این هم عرض کردم و خودتان هم اشاره داشتید). اما کمکی در این زمینه از سیستم بر نمی‌آید. اگر کاربران همکاری نکنند ممنوعیت ذخیره برگه‌ی خالی هیچ مشکلی را رفع نخواهد کرد.
    روکا سرام
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    26 اردیبهشت 1398 09:45 ق.ظ
    سلام
    همانطور که اذعان خواهید فرمود سیستم ها به کمک انسانها می آیند تا افراد در نظامی که تعریف میکنید حرکت کنند
    دراین خصوص اگر ذخیره فرم خروجی از انبار محصول با ردیف صفر که عملا" ضعف سیستم در کنترل است ممنوع گردد
    با توجه به اینکه فاکتور فروش با فاصله چند ساعته صادر خواهد شد امکان هرگونه تغییر از خروجی انبار محصول سلب خواهد شد
    لطفا" جنانجه این امکان را میتوان در سیستم اضافه کرد دریغ نفرمایید که راهکاری است در جهت کنترل خطاهای سهوی یا عمدی کاربران

    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 اردیبهشت 1398 12:04 ب.ظ
    سلام

    از توضیح شما ممنونم

    متاسفانه تغییر سیستم میسر نیست.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.